Skip to main content

Heey, ik zit al een tijdje niet lekker in mijn vel en het gaat eigenlijk steeds verder achteruit… het enige wat me nog door deze tijd heen haalt zijn mijn paarden! Ik heb volgende week een gesprek met mijn mentor en wil dit graag aangeven eigenlijk omdat mijn cijfers heel erg achteruit gaan. Maar ik weet niet hoe ik dat moet zeggen.. iemand tips?❤️

Hii,

Als je peermentoren heb kijk naar tip 1. Als je die niet hebt kijkt naar tip 2. 
1. Ga anders eerst naar je peermentor toe en vertel over hoe het met je gaat, dat je niet lekker in je vel zit, dat eigenlijk niks je meer boeit behalve je hobby, dat je miss hulp nodig hebt. Zij zouden het kunnen doorgeven aan je mentor en dan kan je mentor het er met je over hebben en miss ook met je ouders.

  1. Als je mentor over je cijfers begint en vraagt waarom ze achteruit gaan vertel dan dat je niet lekker in je vel zit, dat je miss hulp nodig hebt, dat niks je meer boeit behalve je hobby. Je mentor zou jou, en je ouders kunnen helpen miss door verwijzen naar iemand waar je mee kan praten, rekening met je houden tijdens huiswerk, les etc. Hopelijk gaat dit je helpen! Succes! 🍀 

Reageer