Vraag

Gesprek met leerkracht

  • 24 October 2021
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo iedereen,

 

Ik heb het thuis moeilijk (soms). 

Ik wil graag met een leerkracht gaan praten, de leerkracht waarover ik het heb vertrouw ik heel hard, ik heb gewoon bang om er zelf naar toe te stappen. Ik heb namelijk een beetje een mensen fobie, zelfs een mail sturen naar de leerkracht vind ik moeilijk, er zelf naar toe stappen vind ik nog moeilijker. Ik ben al wel eens met haar gaan praten maar ze wilt telkens praten over iets dat me zit maar ik kan er niet over praten omdat het te moeilijk is en te pijnlijk. Iemand tips?

Kan iemand mij helpen?

 

Thx. 


5 reacties

Badge

ik zou maar op het papier schrijven en daarna op zijn bureau leggen in plaats om het te vertellen

Reputatie 3
Badge +2

ik zou maar op het papier schrijven en daarna op zijn bureau leggen in plaats om het te vertellen

Dat is een probleem ik kan mijn problemen niet zo goed verwoorden. En er wachten altijd kinderen op mij van mijn klas tot ik uit het lokaal ben dan zullen ze dat zien. Ik vind het moeilijk als ze vragen stellen enzo. 

Reputatie 5
Badge +5

Anders beschrijf je hier (als je dat wil en kan) het probleem... dan schrijf ik graag een text voor je. Dan kan je een blaadje NA de les op haar bureau leggen ipv ervoor... op die manier kan niemand het pakken en weet de docent wat je wil bespreken.

Reputatie 3
Badge +2

-onnodige quote verwijderd KT-

@Paars 

 

Heyy,

Ik heb ook een leraar die ik erg vertrouw. Ik kan alles bij hem kwijt nu. Maar het begon bij mij met een brief schrijven naar hem en op z'n bureau leggen. Daarna hadden we soms gesprekken. Daarna stuurde ik mailtjes. En misschien moet je uitleggen dat je het best spannend vind om hem te benaderen en dat je het daarom via een brief doet..

Ik weet zeker dat je leerkracht dat erg waardeerd

 

Heel veel liefs

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik zou het aandurven als je hem/haar ziet in de gang ofzo ga naar hem/haar toe zeg tegen je vrienden dat je nog een vraag hebt over het vak en vraag in de plaats of dat je hij/zij apart kan spreken

Succes 

Reageer