Gesprek

  • 19 July 2019
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge
Hoi
Ik moet dit even kwijt

Een paar weken geleden kwam er iemand (doet er niet toe wie) naar me toe of het wel goed met me ging ik zij niks en ging gewoon door ik denk zoon uur later kwam die gene weer en ik wou eigenlijk weg lopen en stond al maar hij riep me terug hij wou weten wat er was eerder mocht ik niet weg hij vroeg heel veel dingen bijvoorbeeld waarom ik zo raar doe en me zo apart gedraag ik zij niks en bleeft stil voor me uit staaren het was niet dat ik het niet wilde vertelen maar ik kon het gewoon niet na een tijdje kreeg ik trannen in me ogen en vroeg ik of hij me even alleen wou laten hij ging weg en lied me maar toen de deur weer open ging stond hij er niet maar iemand die ik ooit al eens wat had vertelt hij ging tegen over me zitten en vroeg of ik het niet durfde of kon vertelen eerst zij ik niet en liep naar het raam hij vroeg door maar na een tijdje zij ik dat ik het het niet kon vertellen hij vroeg waarom niet omdat ik verder kwam ik niet want hij vulde me aan het gewoon niet kan die kenen we al verzin iets anders ik ging op het venster ziten met mijn hoofd tussen mijn beenen hij ging naast me zitten en probeerde me te troste na een tijdje liet hij me even alleen ik hoorde de eerste persoon en de 2de praten op de gang ik denk zoon 10 minuten later kwam de 2de pesoon terug en zij hier heb je een papiertje en een pen schrijf het maar op ik deed het en gaf het aan hem hij ging naar de gang om de eerste peroon te halen en gaf hem het briefje de 2de persoon ging naast me zitten en vroeg waarom ik het niet veel eerder verteld (geschreven) had ik zij ik ben niet belangrijk ik ret me wel de 2de pesoon zij ben je gek geworden jij bent net zo belqngrijk als alle andere personen op deze wereld (ik zij niks meer en de eerste peroon zij ik snap nu wel waarom je zo raar doet ik keek nog steets naar beneden en zei niks de 2de persoon merkte dat er nog wat was hij vroeg was fit alles ik hield mijn schouders op de eerste persoon zij nee dus wat is er aan de hand en nu ga je het vertellen je kunt dit niet alleen ik zij niks na een tijdje zij de 2de persoon kijk me eens aan dat deed ik hij zij heel rustig je kunt ons vertrouwen ook als het niet iets is wat u mag verzwijgen en moet melden nu keeken ze me alle bij heer raar aan ik hielt me arm stevig vast en twijfelde of ik het ging laten zijn de 2de persoon knikte naar de eerste en vroeg of ik mijn mouw even om hoog wou doe dat deed ik maar ik deed ekspres de rechter de 2de persoon zij en nu de andere ik twijfelde en ging staan en wou weg rennen maar de eeste persoon zij zitten ik ging zittem en de 2de persoon herhaalde heel langzaam dat ik nu de linker om hoog moest doen ik deed het ze keken elkaar aan en vroegen bijde tegelijk waarom ik niet verteld had wat er spelde ik zij niks en de 2de persoon stuurde de eerste weg ik zij nog steets niks tot de 2de persoon zij ik heb iemand op de gang staan en die wil iets vertelen wat jij haar gestuurt hebt wil ik weten wat er staat ik schreeuwde heel hard nee en begon te huilen hij vroeg weer waarom ik het niet verteld had ik zij ik schaam me en kan niet praten over dit soort dingen de 2de persoon haalde de eerste persoon weer en ze gingen bijde voor me staan en zijde we gaan je helpen als jij ons beloofd alles te vertellen ook al is het iets heel kleins maakt niet uit dit kan niet zo door gaan
Ik zij oke en mocht een rondje gaan lopen

1 reactie

Hey,

Mooi verhaal. Ik zou zeker die twee jongens je verhaal vertellen, maar je kan dat ook op dit forum doen als dat te veel doen. Als je iets niet durft te vertellen, zeg je dat je al hulp hebt, maar dat je het niet aan die jongens wil vertellen omdat je het te privé vindt. Nu ik dit verhaal lees, denk ik wel dat ze te vertrouwen zijn en dat ze je aardig vinden en je willen helpen.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer