gespannen als de bel gaat help

  • 29 February 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

wie kan mij helpen 

ik ben sinds een tijdje geleden mijn 2 konijntjes kwijt geraakt door dat ze dood zijn gebeten door een hond kort daarna is ook nog mijn hond aan gereden (zij leeft nog wel en had alleen maar een klein schaafwondje dus met haar gaat alles goed) maar nu als de bel gaat krijg ik hartkloppingen en word ik heel gespannen dat heb ik ook als mijn ouders aan het bellen zijn en mij aan gaan kijken ik weet niet wat ik moet doen want ik word er echt niet goed van 


1 reactie

Hoi

 

Wat naar dat je je konijntjes verloren bent. Ook niet fijn dat je hond werd aangereden. Ik wens haar een spoedig herstel toe :four_leaf_clover:

 

Als de bel gaat en als je ouders je tijdens het telefoneren aankijken, voel je je ongemakkelijk. Sinds wanneer heb je hier last van? Heb je bijvoorbeeld slecht nieuws gekregen nadat iemand aanbelde, of kregen je ouders slecht nieuws via de telefoon?

 

Als je de oorzaak van dit onprettig gevoel kan achterhalen, staan we al een stap verder. Echter zou het ook kunnen dat je op je eentje die oorzaak niet zal vinden. In dat geval zou het nuttig kunnen zijn om met de hulp van een psycholoog op zoek te gaan naar de oorzaak van deze onaangename gevoelens. 

 

Via school of via de huisarts zou je doorverwezen kunnen worden naar een psycholoog. Op sommige scholen kan je zelfs terecht bij een schoolpsycholoog. Denk je dat je een psycholoog graag een kans geeft? Naar mijn vermoeden zal deze je verder kunnen helpen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer