Gesneden

  • 30 May 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyyyy, daar ben ik weer met mijn gezeik,

ik zat bij aardrijkskunde vandaag (zit in de eerste van de middelbare) en er zaten 2 jongens achter me die vrienden van elkaar zijn. dus wat doen die jochies, ja die gaan praten en klieren. en ik weet dat 1 van de 2 ADHD heeft, dus die kan niet goed stilzitten enzo. en ik had de he-le tijd gezegd dat ze hun bek moesten houden (vrijwilligers word niet boos door mijn taalgebruik:)) anyway ik werd helemaal gek van ze. en ik denk zelf dat ik ook ADHD heb, ik kan gwn niet stilzitten enzo. anyway dus ik heb van die stickers van de hema op mn schrift dus die ging ik er afhalen want ik verveelde me. en uiteindelijk had ik een stukje plastic in mn hand. en ik legde het gwn neer zegmaar dus was toen niks aan de hand. en toen ik nog gekker van die kleuters achter me, ging ik mezelf krabben. ik heb dus best wel een dunne en een droge huid dus soms kriebelt dat, dus ik krab wel vaker. alleen deed ik dit een soort expres.  en toen ik he-le-maal achterlijk werd door die jochies pakte ik dat scherpe stukje plastic en kraste mezelf. 1 klein puntje bloedde ook. en toen later had ik het maar weggegooid zodat het niet nog erger werd. en toen stuurde ik dat naar iemand en die stuurde deze dingen 😂. ik dacht echt ‘SORRY????!!!!’ maar oké. en toen nog later toen we eindelijk uit waren (ak was mn laatste les) ging ik naar buiten tegen een paar jongens praten enz, en toen zei ik het op een soort andere manier dingen over mn arm en  jongen keek best bang ofzo ik dat echt ‘wat gebeurt hier??’ en toen ging ik naar een andere locatie van de school voor blokuur ( hw uur) en toen stuurde ik een Snap naar mijn 17 jarige crush van mn arm en daarna zei ik dat het niet voor hem was (eig wel maar oké) en toen hij die Snaps nog niet geopend had stuurde ik er later nog 1 met een hele korte samenvatting van mn verhaal hierboven. ik heb best wel grote krassen nu op mn arm en weet niet wat ik er mee moet, dus weet 1 van jullie wat??

 

als je tot hier bent gekomen ben je een strijder💪🏻

Oké byeee 

groetjes van een 12 jarig kind<3


2 reacties

Reputatie 2
Badge

ga iets doen wat je leuk vind want je zelf pijn doen is niet de oplossing en het kan erger worden dus ga dingen doen die je leuk vind ipv je zelf pijn doen of leg je focus ergens anders op

 

vriendelijke groet anoniemand999

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @1DForLife

Wat naar dat je je ging krabben en snijden tijdens ak… 

In dit topic staan heel veel goede tips en alternatieven voor zelfbeschadiging:

 

Heb je concealer of foundation? Dan kan je dat misschien gebruiken om de krassen te verbergen. Je kan ook een vest of een shirt met lange mouwen aandoen om ze te verbergen. Als je dat wilt tenminste… 

Verder zou ik er mee stoppen. De littekens zijn voor altijd en je kan verslaafd worden aan jezelf snijden. :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer