Hey allemaal...
Paar dagen geleden heb ik weer een nieuwe topic geschreven. Hierin vertelde ik dat ik in de isoleercel moest en er later weer uit mocht en een eigen kamer heb gekregen.
Diezelfde dag ben ik er alsnog weer in gestopt. Ze hebben dat gedaan, omdat ze bang waren dat ik mezelf iets zou aandoen. Ik werd weer vastgepakt en naar de isoleercel dwangmatig gebracht. Ze hebben mij hier toen gefixeerd en heb toen op een bedje een aantal uur vast gelegen in een hele koude isoleercel. Het is daar altijd heel koud. Rond bedtijd werd ik los gemaakt en mocht ik verblijven in een andere isoleercel op een matrasje. Ik heb het zo koud gehad de hele tijd. In totaal heb ik ongeveer 36 uur weer vast gezeten in de isoleercel... Gisteren mocht ik er eindelijk uit, ik ging er vanuit dat ik weer terug naar mijn kamer mocht, maar in plaats daarvan werd ik naar een ruimte gebracht.
In die ruimte vertelde ze mij dat ze mij nu voor een aantal dagen overplaatsen naar een psychiatrische ziekenhuis op de gesloten afdeling. Ik ben daarna naar een geblindeerde bus gebracht en overgeplaatst naar een psychotische ziekenhuis.
Toen ik daar aankwam had ik gelijk een gesprek met de afdelingarts en een verpleegkundige en kreeg ik daarna een rondleiding op de afdeling. Ook kreeg ik mijn eigen slaapkamer. Er is ook een behandelplan gemaakt voor mij en krijg ik vanaf nu speciale medicatie, het zijn er best een hoop... Ik heb net voor de tweede keer mijn nachtmedicatie gekregen en moet over een uur mijn telefoon inleveren...
Morgenavond komen mijn ouders mij bezoeken. Ik mag ze eindelijk na een week weer zien Ik heb ze sinds ik ben meegenomen, niet meer gezien... Mijn zus komt helaas niet, die is nu op vakantie met haar vriendje... Die zie ik dus pas een andere keer, dat vind ik best wel lastig, aangezien ik niet weet wanneer dat is. In mijn situatie mag ik beperkt bezoek hebben... Ik weet ook niet wanneer ik mijn ouders weer mag zien na morgen
Weet iemand trouwens hoe je stiekem alsnog jezelf kan snijden? Ik heb in mijn kamer namelijk wel een camera, maar ik kan het stiekem in de badkamer doen! Tips zijn welkom!! Ik ben ook aan het proberen mijn eten weg te smokkelen, vandaag was het bijna gelukt...
Dit was mijn update weer. Tot snel!