Skip to main content

Hey allemaal... 

Paar dagen geleden heb ik weer een nieuwe topic geschreven. Hierin vertelde ik dat ik in de isoleercel moest en er later weer uit mocht en een eigen kamer heb gekregen. 

Diezelfde dag ben ik er alsnog weer in gestopt. Ze hebben dat gedaan, omdat ze bang waren dat ik mezelf iets zou aandoen. Ik werd weer vastgepakt en naar de isoleercel dwangmatig gebracht. Ze hebben mij hier toen gefixeerd en heb toen op een bedje een aantal uur vast gelegen in een hele koude isoleercel. Het is daar altijd heel koud. Rond bedtijd werd ik los gemaakt en mocht ik verblijven in een andere isoleercel op een matrasje. Ik heb het zo koud gehad de hele tijd. In totaal heb ik ongeveer 36 uur weer vast gezeten in de isoleercel... Gisteren mocht ik er eindelijk uit, ik ging er vanuit dat ik weer terug naar mijn kamer mocht, maar in plaats daarvan werd ik naar een ruimte gebracht. 

In die ruimte vertelde ze mij dat ze mij nu voor een aantal dagen overplaatsen naar een psychiatrische ziekenhuis op de gesloten afdeling. Ik ben daarna naar een geblindeerde bus gebracht en overgeplaatst naar een psychotische ziekenhuis. 

Toen ik daar aankwam had ik gelijk een gesprek met de afdelingarts en een verpleegkundige en kreeg ik daarna een rondleiding op de afdeling. Ook kreeg ik mijn eigen slaapkamer. Er is ook een behandelplan gemaakt voor mij en krijg ik vanaf nu speciale medicatie, het zijn er best een hoop... Ik heb net voor de tweede keer mijn nachtmedicatie gekregen en moet over een uur mijn telefoon inleveren... 

Morgenavond komen mijn ouders mij bezoeken. Ik mag ze eindelijk na een week weer zien❤️ Ik heb ze sinds ik ben meegenomen, niet meer gezien... Mijn zus komt helaas niet, die is nu op vakantie met haar vriendje... Die zie ik dus pas een andere keer, dat vind ik best wel lastig, aangezien ik niet weet wanneer dat is. In mijn situatie mag ik beperkt bezoek hebben... Ik weet ook niet wanneer ik mijn ouders weer mag zien na morgen💔💔 

Weet iemand trouwens hoe je stiekem alsnog jezelf kan snijden? Ik heb in mijn kamer namelijk wel een camera, maar ik kan het stiekem in de badkamer doen! Tips zijn welkom!!❤️❤️ Ik ben ook aan het proberen mijn eten weg te smokkelen, vandaag was het bijna gelukt... 

Dit was mijn update weer. Tot snel! 

Ik wilde nog even kwijt over de fixatie. Het heeft voor mij best wel voor veel trauma gezorgd... Het deed pijn en ik hoop dat ik nooit meer zo behandeld hoef te worden💔💔

Hée wat een rot situatie zeg, hoe dat die mensen je aanpakken is echt niet oké, zeker niet in zo'n koude isoleercel, dat Is gewoon niet menselijk.. 

Kan je met iemand praten nu die je vertrouwt? Of helemaal niet? Kan je misschien schrijven in een dagboek ofzo? Of hier op het forum natuurlijk. 

Wel fijn dat je je ouders kan zien, dat is een lichtpuntje lijkt me! Kunnen zij je misschien daaruit krijgen? Ik weet ook je situatie niet maar eerlijkgezegd denk ik niet dat dit heel veel gaat helpen. 

Sorry maar ik ga je geen tips geven om je te snijden, als je dat doet en ze zien dat, word je misschien weer in de isoleercel gestopt.. Probeer om clean te blijven ookal is dat fucking moeilijk maar probeer alsjeblieft. Hetzelfde met het eten. 

Heel veel sterkte! 

Liefs 

Anoniem789 

Nee dat hoop ik ook echt oprecht voor je! 

Je verdient dit niet x

Ik ben het eens met @Anoniem789 , kan je er over praten met iemand? 

En ik denk niet dat je hier tips krijgt om te snijden. Ik zou er echt mee stoppen! Ik stuur straks wel even een topic met heel veel alternatieven voor zelfbeschadiging. 

Succes!

Groetjes mij @Anoniemxv 

https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/alternatieven-zelfbeschadiging-39544?tid=39544&fid=135

meid hey, het spijt me zo erg dat je dit moet meemaken. klinkt echt nie normaal wat die mensen met je gedaan hebben, ik neem aan dat je wel af en toe een psychiater krijgt om mee te praten? zo ja, vertel het hem/haar ajb, dits namelijk echt niet oke. zorg ook alsjeblieft wat beter voor jezelf, nee je gaat jezelf niet snijden of pijn doen stiekem en je moet je maaltijden gewoon eten. je klinkt hartstikke lief, je verdient zoveel beter dan wat je jezelf aandoet. je lichaam is mooi, ook al ben jij er misschien niet tevreden over, het is geen reden te stoppen met eten. sowieso zorgt stoppen met eten niet voor een lichaam dat volgens jou meer in 'het perfecte plaatje’ past. schat je bent zoveel beter dan hoe jij jezelf ziet, je leeft maar 1 keer dus probeer er iets moois van te maken ipv het zo te verpesten. het leven is het bijzonderste dat je ooit gaat meemaken. je bent genoeg, we houden van je <3

Hallo,

Ik wens je echt veel succes hiermee en hoop dat je snel uit dat stomme ding komt, dat meen ik. Dit kan echt niet. Ik vind dat deze mensen zelf in een isoleercel gestopt moeten worden, omdat ze zoveel anderen er erg mee torturen!

Veel liefs, justGhast

Heyy,

Het is sowieso echt verschrikkelijk slecht dat je op deze manier behandeld werd/wordt, maar een isoleercel is wel echt een dieptepunt zeg. Ik dacht ook dat isoleercellen verboden gingen worden dus dat ze dat nu hebben gebruikt bij jou is echt heel erg en het is logisch dat dit allemaal heel erg traumatisch voor jou is (geweest). Heel fijn dat je je ouders vanavond weer even mag zien ik hoop dat dat je goed gaat doen! En ik hoop dat het behandelplan wat er voor jou is gemaakt gaat werken.

Ik wens je echt veel sterkte toe en hoop dat je snel weer een goede kant op gaat in je leven! Probeer ondanks alles vol te houden je kan het en je kan altijd alles kwijt op het forum als je dat nodig hebt!

Liefs van ItsJustMe <3

Hoi @Lunah ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Fijn dat je veel steunende en helpende reacties krijgt.

Denk je wel aan forumregel 6? Zoals @Anoniemxv al heel goed zegt, is het vragen om, of het geven van schadelijke tips niet toegestaan.

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, Mariska.

Heyy,

Het is sowieso echt verschrikkelijk slecht dat je op deze manier behandeld werd/wordt, maar een isoleercel is wel echt een dieptepunt zeg. Ik dacht ook dat isoleercellen verboden gingen worden dus dat ze dat nu hebben gebruikt bij jou is echt heel erg en het is logisch dat dit allemaal heel erg traumatisch voor jou is (geweest). Heel fijn dat je je ouders vanavond weer even mag zien ik hoop dat dat je goed gaat doen! En ik hoop dat het behandelplan wat er voor jou is gemaakt gaat werken.

Ik wens je echt veel sterkte toe en hoop dat je snel weer een goede kant op gaat in je leven! Probeer ondanks alles vol te houden je kan het en je kan altijd alles kwijt op het forum als je dat nodig hebt!

Liefs van ItsJustMe <3

Dankjewel! Nee helaas zijn isoleercellen niet verboden... Bedankt voor al je lieve woorden❤️

Reageer