Skip to main content
Vraag

Geslacht en leeftijd geheim, waar baseren jullie het op?

• February 19, 2026
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey, ik wil eventjes iets delen. Vanaf de eerste dag hier op het forum tot nu, heb ik nog nooit mijn geslacht en leeftijd gedeeld, dat vind ik fijner🙂 Toch zijn er hier wel enkele mensen geweest die mij girl, vriendin en "zij" hebben genoemd. Ook die mijn crush "hem" hebben genoemd. Ik doe nog steeds geen uitspraken over mijn geslacht.
Ik ben wel even benieuwd, waar baseren jullie dat op? 

Liefs, Yusa 😘

6 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 19, 2026

Heyy ​@Yusa ,

Ik dacht zelf eig meer dat je een jongen bent haha😅 Denk vooral omdat ik mezelf soms een beetje in je herken (en ben zelf een jongen).  Klinkt mss onlogisch🤭

Liefs :)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • February 19, 2026

@Cantaloupe nee hoor helemaal niet juist🙂 Vind het juist wél logisch klinken eig. Misschien heb je juist wel gelijk, en zijn er meerdere die zich in mij herkennen. Ik ben ook nog wel benieuwd naar de reacties van anderen. Maar goed, het blijft voor jullie dus nog één groot raadsel😅

Liefs😘

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

Yusa, maakt niks uit, maar misschien je antwoord uit topic Ik draag meisjeskleding terwijl ik een jongen ben. iedereen is zoals die is en wat anderen ervan vinden vinden ze maar, zolang je maar goed in je vel zit.

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • February 19, 2026

Hoi Yusa,

Ik denk dat je een meisje bent. Ik denk dat door jouw antwoorden/topics, sommige woorden die je gebruikt en jouw profielfoto soms.

Groetjes, Monkeyboy08

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 20, 2026

Hoi lieve ​@Yusa  ik heb geen echt gevoel van of jij j of m bent maar het maakt mij ook helemaal niet uit 😊 soms denk ik jongen soms meisje en het is allemaal fijn wmb.  In ieder geval ben je lief en een fijn persoon! 

Liefs Tover xxxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 20, 2026

Hoi hoi, wat maakt het uit? De ene keer denk ik o ja, jongen. Dan denk ik o neee meisje. Maar als ik aan Yusa denk denk ik niet aan geslacht eigenlijk. :)

Groetjes Lupus