Skip to main content

geschrokken van iemand

• 29 maart 2025
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen, ik zit in de tweede en ik deed dit jaar mee met de schoolmusical en het was echt super leuk! De hoofdpersoon was super vrolijk en diegene deed het fantastisch. Helaas kregen we een paar dagen na dat de musical was fagelopen een apje in onze groepapp van diegnes moeder. Ze zei iets heel heftigs, namleijk dat diegene had geprobeert zelfmoord te plegen het is gelukkig niet gelukt en diegene leeft nog ook is hij niet ernstig gewond. Diegene krijgt nu mentaale hulp enzo. Ik vond het best wel moeilijk en ik moest ook heel lang huilen. Ik had het gwn zo niet verwacht en al helemaal niet van diegene. Ik vond het erg moeilijk, we hebbben een kaartje voor diegene geschreven en de school. Heeft gezegd dat we hem er niet over mogen vragen of appen. Ik wou dit gwn ff kwijt

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 30 maart 2025

Hoi, het is heel logisch dat je er erg van schrok. En ervan moest huilen. Dat is ook weer heel goed en fijn want het betekent dat je een lief persoon bent die om mensen geeft. En ik vind het ook lief dat jullie een kaartje stuurden. Misschien kunnen jullie samen af en toe eens vragen hoe het nu gaat en nog een keer wat sturen. Zo van ' we denken aan jou '. Goed dat je dit vertelt en deelt. Veel sterkte ook jij zelf! Groetjes Tjempie xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen