Skip to main content

Lieve mensen,

Ik heb deze documentaire gezien en het raakte me echt, zo ontzettend verdrietig!! :broken_heart:

https://www.2doc.nl/documentaires/2016/11/emma-wil-leven.html

Ik heb echt heel veel respect voor haar dat ze zo lang doorging!!

Voor de mensen die dit ook willen kijken, sommige stukjes kunnen wel echt schokkend zijn, ik heb het stukje dat ze bijna niet meer kon ademen daarom zelf ook overgeslagen.

Hey lieve @Jesse08  ik ga kijken vanavond! Ik begrijp je heel goed dat soms dingen je grijpen die je ziet. Ik had dat vanmiddag met dit: https://jeugdjournaal.nl/artikel/2526256-cas-werd-vernederd-in-een-filmpje-dat-rondging-op-social-media

Soms moet je iets zien om over na te denken en anderen ook te vertellen hoe dingen ook gaan in de harde wereld.  Dankjewel voor het delen! 

Liefs Tover xxx


@Jesse08 ,

Morgen zal ik het kijken!

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi @Jesse08 ,

 

ik heb die docu gekeken en het is echt heel indrukwekkend en zielig en alles...wat een drama eigenlijk.

 

Ik heb wel alles gekeken, want het stukje met dat ademen was eigenlijk al voorbij voordat ik er erg in had, maar hoe kan je leven zo anders lopen dan dat je zou verwachten en hopen ….

Ook zwaar voor die ouders en familie, vrienden en vriendinnen…

 

Ik kijk wel vaker van dat soort programma's. Ook wel interessant

Twee weken geleden had ik nog een docu gezien over 'jongens zonder thuis’

https://npo.nl/start/serie/2doc/seizoen-11_1/2doc-jongens-zonder-thuis

Misschien vind je dat ook wel interessant.

 

 

@Tover01 ,

 

ik heb dat ook gezien in het Jeugdjournaal. Het is nauwelijks te begrijpen dat dat soort dingen gebeuren en soms dichtbij en dat je het niet weet….

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hoi hoi lieve @Jesse08  ik vind het verhaal in ieder geval al heel aangrijpend. Ik kijk er nu nog even niet naar omdat ik nog een beetje de instabiliteit in me voel 😊 en ik ben bang dat het me nu te heftig is. Sorry, ik beloof dat ik 'm bewaar want het is waardevol en leerzaam. En dan kijk ik over een tijdje. Dankjewel voor deze topic!! 

Groetjes liefs Tartan X

 


Nee, je hoeft geen sorry te zeggen @Tartan14 !! Kijk maar gewoon wanneer je er klaar voor bent, en als je het uberhaupt niet wil ook prima hoor! 🙂


Heyy lieve @Jesse08,

Ahw…ik heb al een tijdje geleden de documentaire al gezien. Ik vond het een best heftig en hartverscheurend documentaire maar ik heb ook zo ontzettend veel respect voor Emma! Ze was heel sterk en ondanks haar terugvallen van haar vreselijke ziekte! Ik vond haar humor ook zo geweldigxd. Ik ben blij dat ze een documentaire erover hebben gemaakt want het is een vreselijke ziekte en het was ook een droom voor Emma <33.


Liefs xxx Banaantje <3


Wow @Jesse08 ik heb de documentaire gezien en ik ben echt stil. De tranen schieten in mijn ogen als ik dit typ. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, alles wat ze zegt herken ik zo. 

Wat een sterke meid maar tevergeefs heeft de ziekte haar het leven afgenomen..


Hey lieve @Anoniem789 ,

Wat erg dat dit voor jou herkenbaar is. 😥

En ik heb idd ook heel veel respect voor haar. ♥️ Dit raakte me enorm... 

Liefs.


Hoi @Jesse08,

Ik heb die documentaire ook gezien en ik moest echt heel erg huilen:) Het is een van de verdrietigste maar ook mooiste documentaires die ik ooit heb gezien. Het raakt je echt.

Liefs!


Reageer