Vraag

Gepest, stress, ongelukkig, zelfmoordneigingen

  • 26 March 2022
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hey allemaal,

Ik heb de laatste tijd last van een depressed gevoel en ik heb nergens meer zin in. Niks lukt meer en ik wil er een eind aan maken, maar toch ook weer niet. HELP!!! Ik weet niet meer wat ik met mijn leven aan moet!!!! Wat moet ik doen???

Bye

TheMusicDude


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je moet er geen eind aan maken in elk geval :)  je bent creatief zie ik met je leuke vragenlijst en houd van goeie muziek, en je kunt anderen vast nog een boel  leren.  Ik was toen ik hier op het forum kwam echt helemaal op nul en knapte weer op door alle lieve mensen hier en het idee van “er zij ook nog genoeg leuke lieve mensen en die kennen me helemaal niet en helpen mij van alle kanten zover ze kunnen”en dat vind ik nog steeds heel bijzonder. Al mis ik er wel een paar maar het is een heel fijn forum om elkaar te helpen ik was ook helemaal off en nu veel beter ! :)  en misschien heb je mensen waar je irl mee kan praten? Of kun je bij een club gaan of vereniging waar je mensen treft die veel leuker zijn dan andere mensen. Ikzelf ben bij scouting en dat geeft mij zoveel lol en leer ervan enzo. Maar je hebt ook genoeg andere dingen waar je met je interesses en hobbys terecht kan ! :)  en dan  is het leven alweer een stuk leuker echt waar.  En soms brul ik lekker mee met harde muziek of in het dialect bijvoorbeeld en lekker van je  af zingen haha :)

Nouja ik hoop dat je er een klein beetje opgebeurd door wordt  ( bloos smily)

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TheMusicDude ,

 

wat naar om te horen dat je je zo voelt! Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar.

 

Veel sterkte gewenst,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

 

Reageer