gepest en heel eenzaam , ik weet niet meer wat ik met dit en mezelf moet

  • 27 April 2023
  • 7 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

oke dus ik ben vanaf eig altijd al gepest en ik heb geen idee waarom , op de basisschool werd ik ook geslagen enzo . op de middelbare prc hetzelfde maar erger en vaker . nu word ik constant uitgescholden enzo op school en er buiten dus ik durf mijn eigen huis niet meer uit en heb nu straatangst en zware traumas waardoor ik nu altijd helemaal paranoid ben zodra ik rond mensen kom (en alleen ook) puur omdat ik nooit rond mensen ben en dat nooit ben geweest. ik doe heus altijd mn best om aardig te zijn en om vrienden te maken maar nooit lukt het en als het wel een beetje lukt dan kom ik of tussen de verkeerde mensen terecht die me op het verkeerde pad brengen of ik word keihard gedumpt na een tijdje omdat ze me gewoon gebruiken dus ik ben eig altijd nogsteeds alleen en niemand in mijn klas en op mn school en in mijn dorp vind me aardig ofz ookal heb ik nooit wat gedaan en ik zit alleen maar op mijn kamer altijd te wachten tot iemand me ooit meschien een keer simpelweg wat stuurt ofzo maar ookal app ik zelf eerst ik word compleet genegeerd alsof ik niet besta. en ik haat het echt.. en ik weet dat er met mij niks mis is want elke volwassene zegt het maar meschien ook wel wantja waarom zou ik anders zo behandeld worden?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Weet niet maar het is nooit jouw schuld je moet naar je mentor gaan en dit zeggen en als je zware trauma’s hebt daarvan moet je missen naar de psycholoog 

Reputatie 4
Badge +3

Weet niet maar het is nooit jouw schuld je moet naar je mentor gaan en dit zeggen en als je zware trauma’s hebt daarvan moet je missen naar de psycholoog 

hoihoi , ik ga al 3 jaar 4x per week naar een psycholoog + heb t aan mn mentor verteld en die boeit t eig niks helaas

Reputatie 7
Badge +9

Dan moet je naar je afdelings leider gaan

Hey,

Als het niet helpt om naar de psycholoog te gaan, kun je misschien een andere psycholoog zoeken. Eentje die het beter begrijpt. Kan je niet naar je favo docent i.p.v je mentor. Misschien luister die wel.

Sterkte!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Rattie ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge +1

hey, ik wordt ook altijd al gepest maar als ik dan naar men mentor ofzo ga dan zegt ie ja isg ik ga erop letten maar dat gebeurd helemaal niet. en t gaat gwn verder dus sinds dien heb k mn mond ermaar over gehouden en k werdt steeds banger. zelfs zo bang da k ni meer naar school wou en deed alsof k ziek was. en thuis ga ik eig ook nooit alleen naar de supermarkt of sws al na buiten….dus ja😭ik weet zeker waar je meezit en ja pesten is en blijft gwn TRIEST! 

xoxo kayleigh (13 jaar)

 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

ik heb nou echt prc hetzelfde , maar ik hoop voor je dat het ook goedkomt met jou situatie <3

Reageer