Hi gang, ik ben r weer… ahahaa *zucht*,
Uhm hier komt een verhaaltje, dus deal with it...
-
Op de kennismakingsdag van mijn middelbare school moest elke nieuwe klas verzamelen, maar ik was een van de eerste, dus ik zat dus alleen aan die tafel, uiteindelijk komt er een meisje naar me toe die blijkbaar ook in de klas hoort te ziteen… Dus wij gaan lekker kletsen enzo.. Elkaar leren kennen enz.
Zij was echt mn beste vriendin, we gingen Snappen, Bellen, en uiteindelijk waren we zelfs “Friends with benefits”...
Zij stuurt dus een naaktfoto naar mij , en ik was zo van: “ ok, guess i’m doing this now”
We kwamen terug van een daggie zwemmen, we komen thuis.. En zij begint opeens sexuele handelingen bij me te doen, niet dat ik dat perse wilde, maar ik wilde niet een vriend verliezen.
We hadden besloten: “ ok, we vertellen dit nooit aan iemand door”
Nou fast forward 2 maanden, zegt een andere vriend van mij: “ JAA HEB JE DIT MET (persoon) GEDAAN?
Ik gaf geen antwoord een fietste zo hard als ik kon naar huis,
Nu recent op vakantie, we facetimen met elkaar, (ik, vriendin & vriend)
Begint die vriendin opeens over dat onderwerp te praten, en het enige wat ik dacht was: “ hou je bek, hou je bek, hoe je beeékkk )
Begint zij opeens in de groepschat te zeggen: “Jaa Ole heeft echt een kleine pik,” (ja is mn naam)
En op dat moment besefte ik ‘t, al mijn jeugdtraumas kwamen terug, Ik wil niet weer eindigen als een depressief gepest joch…
En nu weet ik niet hoe ik mij moet voelen, Ik voel verdriet, haat & onzekerheid tegelijk..
“ Heeft ze altijd zo over mij gedacht?”
”Ik vertrouwde je”
“Heb ik echt een kleine pik?”
——
En even voor de meiden die dit lezen, een jongen word *FRUNKING* onzeker als je begint over een lengte van een jongen z’n penis...
——
Dank jullie wel voor het lezen,