Vraag

gepest!!

  • 12 August 2021
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Lieve iedereen

Lange tijd ben/werd ik gepest op school en thuis.

Ik heb dus echt het gevoel dat ik er niet mag zijn ofzo, mensen zijden zelfs dat ik niet normaal was en dat het aan mij ligt!

Volgend jaar ga ik naar de derde klas vmbo kader, ik moest toen een afdeling kiezen 

Bouwen wonen en interieur 

Zorg en welzijn 

Economie ondernemen 

Produceren installatie en electro

 

Ik heb bouw gekozen, maar heel veel mensen vinden dit dus raar. Ik houd super veel van muziek maken op mijn bugel en van tekenen en dat vinden ze ook al raar.

Nu kom ik volgend jaar met alleen maar jongens in de klas kunnen jullie mij helpen?

Somige vinden ook dat ik super goed kan tekenen, maar als ik zomaar ergenst even zit te schetsen vind iedereen dat raar

 

Xxx roos2007


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

vervelend dat je gepest bent en dat dit nogsteeds gebeurd. Er is niks mis met jou en het ligt ook niet aan jou. Er is ook helemaal niks mis met de richting van je school die je gaat doen en jouw hobby’s. Het is heel belangrijk dat je doet wat je leuk vindt, en dat doe je. Blijf dat ook vooral doen.

Als het pesten door blijft gaan kan je er eens met iemand over praten, bijvoorbeeld je mentor of een vertrouwenspersoon op school of natuurlijk gewoon je ouders. Zij kunnen jou helpen dat het pesten ook stopt.

Weet iig dat er niks mis is met jou en met wat je doet.

Joeeeee

Reputatie 5
Badge +2

 

Als het pesten door blijft gaan kan je er eens met iemand over praten, bijvoorbeeld je mentor of een vertrouwenspersoon op school of natuurlijk gewoon je ouders. Zij kunnen jou helpen dat het pesten ook stopt.

 

 

Dankjewel @jaivy 

Helaas stopt het bij het laatste wat je zegt nog niet

Maar met dit bericht heb je me wel moed gegeven 

Thx dat je iedereen hier op t form helpt

 

Xx rozalie

 

Reageer