gepest, 2 opties?

  • 11 October 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo iedereen

ik zit dus op school🙄en in mijn klas is er dit jaar een nieuw meisje laten we haar mya noemen(diegene waarmee men vriendin van vorig jaar al bevriend mee was) en opzich vond ik haar nog wel ok tot vandaag we moesten in groep werken en ik zat bij haar en ze begint in mijn boek te krabbelen.Niet zo een klein krabbeltje ofzo maar neen...heel mijn pagina staat vol krabbels en ze vind het nog grappig ook.NU durf ik er niets van te zeggen want ik zeg nooit veel dus heb gewoon 2krabbels op haar boek gezet maar twas niet veel hoor.Ik word al een hele tijd gepest maar niemand weet het ik heb geen vrienden en heb dit al tegen de leerkracht gezegt een maand geleden. Ze zei dat ze de volgende les het erover zou hebben. 1maand later en ze is het al vergeten😥Hoe moet ik dit jaar overleven?Dit kan toch niet verder zo?dus heb 2 opties: -Opgeven en zelfmoord plegen ofzoiets of optie 2-niets doen en depresief blijven voor de rest van mijn leven

 

 

 

bye 

groetjes=I love honey

 


2 reacties

Badge

Hallo! Misschien kan je er met haar over praten? Want misschien denkt ze dat het gewoon als grapje is omdat jij ook een krabbel terugzette. Als je het spannend vindt om er gelijk met haar over te praten kan je misschien ook eerst met je vriendin of met iemand anders die je vertrouwd erover praten.

Ik hoop dat het lukt!

Reputatie 4
Badge +1

Kan zijn dat ze dat dacht.Maar durf er niet over te praten ik heb niet echt vrienden behalve iemand die jonger is dan mij en ik heb al geprobeerd met haar erover te praten maar ze neemt het niet echt serieus ze denkt dat het grappig is. En dan is er nog 1iemand in me klas waar ik wel redelijk mee overeenkom maar ben bang dat ze het doorklikt want soms zegt ze iets zonder dat ze het weet. 

 

toch bedankt mischien dat ik later wel durf

Reageer