Skip to main content
Vraag

genegeerd worden

• July 27, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Hey ik word genegeerd door de persoon waar ik altijd mee praat als ik het moeilijk heb en die persoon kan ook bij mij praten en we zijn gewoon goede vrienden en het is ook zeker gewoon gezellig en lachen tussendoor maar ik word nu al 1 maand genegeerd alles was gewoon goed tot ik een keer appte "bel me aub of stuur veel appjes ik leg je later alles uit" hij reageerde met "ik ben nu aan het repeteren" ik zei "oke veel plezier" en de reactie was "dankje" dat was t laatste dat k hoorde we appte eerst best vaak dus het is raar dat ik nu 1 maand genegeerd word want die persoon is wel online en nu weet ik het zeker want ik sta nu op geopend sinds vannacht het is nu 2 uur snachts dus ik denk van miss krijg ik morgen reactie ofzo maar ik denk zo erg door want alles ging zo goed wij 2 tegen de wereld snapje en toen na dat gwn ni meer dus dan denk ik zou er iets gebeurt zijn tijdens repeteren dat iemand opmerking over me maakte da iemand zag da k appte ofzo geen idee.

Ik wil echt hulp met positief denken over deze situatie want nu denk ik dat ik iets verkeerd heb gedaan en aub niet zeggen dat ik moet loslaten want ja ik wil dat niet het is maar 1 maand en miss was die persoon druk of iets ik weet niet maar ik wil oprecht niet los laten.

3 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 28, 2025

Hoi, loslaten hoeft niet. Maar zijn er nog meer of andere leuke lieve mensen waar je een goede band mee hebt? Of kunt opbouwen? Want 1 is wat weinig en zo heb je ook geen andere mensen waar je mee kunt praten of over je gevoelens kunt venten. Of leuke dingen samen doen. Misschien kun je ergens lid van worden waar je met een leuke hobby bezig kunt of waar je mensen ontmoet.  Bedenk bijv eens wat je leuk vind om te doen en of er een club of vereniging is die daar bij past.   Ik weet niet of dit voor jou het goede advies is maar vaak is het wrl fijn om je aandacht en liefde te verdelen. Succes en ook sterkte met de situatie.  Ik hoop dat je iets vindt. 

Groetjes liefs Tartan X 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

ik sluit me aan bij Tartan, ik zou op zoek gaan naar manier om meer contacten op te doen. En wellicht als je weet waar deze persoon woont, kan je misschien een keer spontaan langs gaan. Wellicht is er wel iets gebeurt dat je niet weet. 

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 15, 2025

Ik ben hem vandaag weer tegen gekomen en we hadden voor vandaag ook al weer 2 weken contact hij heeft/had het idd heel erg druk met veel dingen