Genegeerd


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ok ik wil even iets kwijt:

Ik heb gewoon vrienden in mijn klas en ik word ook niet gepest ofzo. Maar soms als ik iets zeg negeren ze het gewoon. Bijvoorbeeld op whatsapp in de groeps app stuur ik iets over engels en krijg ik geen antwoord. De volgende dag stuurt iemand anders het en vraagt erbij: 'Wie wist dit al?' Ik zei het gister nog toch??? Alleen een paar jongens nemen het voor me op maar de rest boeit het helemaal niet. En later merk ik dan dat ze wel gewoon geluisterd hebben alleen gewoon niet op me willen antwoorden. Ik vind dit heel irritant... Wat kan ik hier aan doen? Ik haat het om genegeerd te worden. Ik heb besloten om vanaf nu gewoon de hele dag stil te zijn. Omdat ik er gewoon helemaal klaar mee ben... ): Ze hebben volgens mij geeneens door dat ik in hun klas zit...

Bedankt voor t lezen van dit te lange verhaal...

3 reacties

Hey,

wat vervelend dat je genegeerd word.

Misschien doen ze het niet bewust of hebben op dat moment geen zin om te reageren, ik heb ook niet altijd zin om een groepsapp te reageren, maar ik vind het ook altijd irritant als er niemand reageert. Je kan het er met je mentor over hebben, misschien kan hij/zij je helpen.


Met vriendelijke groet,
Hey Intromary

Je hebt het gevoel dat je door je klasgenoten genegeerd wordt. Wat vervelend dat je dit zo aanvoelt 😕

Zou je bij je klasgenoten, eventueel te beginnen bij je vrienden, kunnen aangeven dat je je nu en dan genegeerd voelt? Dit aangeven zou ervoor kunnen zorgen dat je vrienden zich er bewuster van zullen worden om jou voldoende te betrekken.

Je zou vaker kunnen proberen omgaan met de jongens die weleens voor je opkomen. Wie weet zijn dat fijne vrienden 🙂

Groetjes
Kenshin
ZO zeg, inderdaad erg irritant dat in die groepsapp waar je in zit over Engels enzo wat je wilde vragen en dat je volledig bent genegeerd..

DAT gevoel herken ik erg goed.
Niet leuk dat je word genegeerd enzo.

Misschien helpt het om tegen de mentor van de kinderen die jou hebt genegeerd enzo naar toe te stappen en zeggen wat er is gebeurd en er is een mogelijkheid dat die k iknderwn jou voorlopig niet gaan negeren.

Kan, maar je zal het vanzelf zien.

Dit was gewoon een optie dat kan werken als je het zelf wilt doen.

Je kan zelf nog een andere oplossing vragen misschien aan kennissen die je goed kent en 1 van hun misschien oplossing heeft voor je.

Ik hoop dat je misschien hier wat aan hebt intromary.

Veel suc6 met de rest.

Reageer