gemixte gevoelens

  • 21 March 2020
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yo ehm dit klinkt wss allemaal vaag enz maar ik heb dus afgelopen weken echt geen energie gewoon met vrijwel alles (mentaal). Ik woon op een groep nu alleen k voel me toch gew heel alleen. Nu weet ik dat het niet echt een depressie is want ik voel me wel op bepaalde vlaktes wel goed en ik heb geen suïcidale gedachtes of verschijnselen. Toch zou ik wel graag iemand willen hebben waarbij ik mijn verhaal kwijt kan, aangezien ik het hier op de groep gewoon even niet kan. Kan iemand me een handje helpen?


3 reacties

Hoi,

Ik begrijp hoe je je voelt en natuurlijk zijn er genoeg mensen die je willen helpen! (Ik bijvoorbeeld, en ik weet zeker nog wel meer mensen op dit forum, maar zeker ook in je omgeving).

Is er misschien een begeleider/verzorger waar je mee kunt praten? Of als je dat lastig vind, een brief aan ze schrijven waarin je je verhaal verteld?

je hoeft ook niet meteen alles in 1 keer te vertellen, je kunt als je wilt eerst aangeven (of schrijven) dat je je eenzaam voelt en dat je graag met iemand wilt praten,  en dan komt de rest wel op jouw eigen tempo.

wat het geen energie hebben betreft, misschien kun je bloed laten prikken? Ik had dit namelijk ook en ben uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan (iets met een moeder die al een afspraak had gemaakt zonder te zeggen) ik dacht ook dat het alleen in m’n hoofd zat maar t bleek dus dat ik bloedarmoede, kaliumtekort, en vitamine D tekort heb, daar wordt je ook erg moe van, dus ik zou zeker even laten testen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt,

groetjess,

I-N

Heyy, weet je waarom je je niet goed voelt? Misschien kan je het dan proberen op te lossen. 

Ik wil je graag verder helpen! Liefs, Naira193 :heart:

Dankjewel voor jullie reacties! Maar nee ik ben al weleens naar de dokter geweest om bloed te prikken en kwam niks uit, ik vermoed dat het met overmatige stress zou kunnen te maken hebben maar weet ik niet zeker.

Reageer