Beantwoord

Gemene opmerking. En onzekerheden.

  • 9 October 2019
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mijn naam is Andy, En je kan het er gek uit vinden zien. Een paar lichaamsdelen of het lijkt alsof ik net een trekpop bent. Maar laatst heeft mijn begeleider ((IK BLIJF ANONIEM)) vrouwelijke begeleider. Algemeen mag ik haar vaak maar soms komt er echt een nare opmerking van. Ze begrijpt mijn tourette's niet. En zegt dat ik door mijn ticks. Dat het er raar uitziet. En ik kan er zelf echt niks aan doen. Ik bedoel ik uit mezelf met muziek en van alles. Maar ja. Ik weet niet het gebeurd constant door en vooral als ik stress heb. Naarmate elk moment van de dag. Ik heb al uitgelegd dat het vanzelf gaat en dat ik er niks van kon doen. Mensen zeiden eerder al 'Je gaat nooit met je tourette's leren zingen.' Wat ik dus mezelf met de tijd heb leren aangeleerd ik kan dan wel rappen. En een spraakgebrek hebben. Ook al zal ik kort namige spraak niet eens een spraakgebrek noemen. Maar ik weet geen goede oplossing op hoe ik het oplos. Zelfs mijn vader en moeder vinden me raar mijn hele familie vind het raar en maakt soms een opmerking behalve mijn moeder. Mijn vader doet mijn spraakgebrek op een laffe manier welleens mee. Het is iets met mijn tourette's iedereen met tourette's of de afwijking heeft welleens een andere vorm van gedrag. Ik lijk asociaal doordat die ticks mensen soms afschrikken niks aan te doen niet mijn probleem. Maar ik wil dat die opmerkingen van mijn vader stoppen help mij! Ook ben ik schrijver en plan ik om misschien muzikant te worden.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 October 2019, 21:44

Bekijk origineel

1 reactie

Haii,

Wat leuk dat je jouw dromen niet stil zet en er toch voor gaat, good job! Het is natuurlijk wel erg vervelend dat je hierin inderdaad de support van de belangrijke mensen om je heen mist. Heb je ze al geprobeerd uit te leggen dat je dit echt niet grappig vind? Misschien denken ze dat jij er wel mee om kan gaan, terwijl dat dus niet zo is. Ga met je moeder er over praten, omdat zij niet meedoet hieraan zal ze jou ook vast begrijpen. En voor voorlopig: negeer de laffe opmerkingen lekker, jij doet wat jezelf wilt en dat is wat belangrijk is. Laat ze je niet naar beneden halen!

Reageer