Vraag

gemasturbeerd terwijl mijn zusje sliep, heel veel spijt

  • 2 November 2023
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Een jaar geleden had ik last van heel erge angsten en paniek. Ik was in de herfstvakantie met mijn familie in een vakantiehuisje. Ik deelde een kamer met mijn zusje. Ik ben ook een meisje.

De paniek was echt heel erg geworden en toen heb ik gemasturbeerd toen ze sliep omdat dat de enige manier was die ik wist om rustig te worden.

Ik herinnerde me net pas dat ik dit heb gedaan, en sinds deze herinnering boven kwam voel ik me zo schuldig en een slecht mens. Ik kan niet met mezelf leven wetende dat ik dit heb gedaan.

 

Hoe erg is dit volgens jullie?  Zij was toen 10 en ik 15.  Ik deed het niet omdat ik gewoon geil was, maar omdat ik echt geen andere oplossing wist om rustig te worden en zo in paniek was. Maar ik zou het nu nooit meer doen en heb er zoveel spijt van. 

een meisje

​​​​

 

​​


8 reacties

Een stukje van mijn topic is verdwenen! Ik ga hier verder

 

Hoe erg denken jullie dat dit is? Ik was toen 15 en zij 10. Ik zou zoiets nu echt nooit meer doen maar ik zag geen andere manier om rustig te worden toen.

Reputatie 7
Badge +11

Heeft ze het gemerkt? Anders is het geen probleem lijkt mij. 

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 4
Badge +3

Ik vind dat je je niet druk hoeft te maken daarover. Je zusje heeft er niks van gemerkt en heeft er dus ook geen last van. En het had helemaal niks met haar te maken want je wordt denk ik niet geil van haar. Jij had dat gewoon even nodig om te ontspannen.

En ik denk dat je niet de enige bent die gemasturbeerd heeft terwijl zijn/haar broer of zus lag te slapen in dezelfde kamer. Dat heb ik ook wel eens gedaan en ik werd (en wordt nog) wel geil van mijn zusje dus ik ben veel erger dan jij.

 

Reputatie 3
Badge +1

Niet te veel over nadenken! Zand erover, wat gebeurt is is gebeurt, en je had er een goede reden voor! Iedereen doet het wel dus zit er niet te veel over in! 

Ik begrijp het niet helemaal, Heeft Eenpersoonopinternet zichzelf, of haar zusje gemasturbeerd? Jezelf masturberen met een broer/zus op de kamer is toch helemaal niet erg?

Reputatie 7
Badge +17

Je hoeft je echt helemaal nergens schuldig over te voelen. Ze heeft toch niks gemerkt verder. Maak het niet groter dan het is. Terugdraaien kan toch niet meer dus probeer het van je af te zetten.

Ik begrijp het niet helemaal, Heeft Eenpersoonopinternet zichzelf, of haar zusje gemasturbeerd? Jezelf masturberen met een broer/zus op de kamer is toch helemaal niet erg?

Mezelf, ik ervaar er gewon heel veel schuldgevoel over omdat zij in dezelfde kamer sliep ik weet ook niet waarom ik me zo schuldig voel. Extreem schuldgevoel over kleine dingen is iets waar ik wel vaker last van heb.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Eenpersoonophetinternet,

Het is nu eenmaal gebeurt, maar als ze niks heeft gemerkt dan is er toch helemaal niks aan de hand?

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer