Vraag

gekwetst door vriend

  • 19 October 2018
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb allang kontact met een jonge en hij voelt zich niet lekker in zijn vel dus stuurde ik selfie met inkijk en hij zei dat hij geil er van werd kapot vaak en ik vroeg dat we als vrienden iets konden doen zegt hij ben er klaar mee dus bedoelde hij mee onzen vriendschap ik voelde pijn van binnen en dacht wat heb ik nou gedaan die foto's stuur ik nooit en weet niet waarom ik het deed om hem wat op tevrolijken ik ben gewoon een persoon die mensen graag helpt en met die genen mee leeft kan ik er wat aan doen dat zo me karakter is

ik voelde me gekwetst ik ben heel kwestbaar en kom het dubbel zo hard binnen
wat moet ik doen help my pleas

1 reactie

Dat is erg vervelend, als ik het zo lees ziet het er naar uit dat hij je gebruikt heeft voor die foto's.
Ik denk dat die foto's nooit echt voor hem gewerkt hebben aangezien je hem iets voorhield wat voor hem niet tastbaar wordt en dus weinig voldoening geeft. (Om het wat duidelijker te maken: Stel je voor je krijgt elke dag een foto van een heel mooi sieraad die iemand om heeft en je vind het leuk om hier naar te kijken maar het liefst draag je hem zelf terwijl je weet dat dat niet gaat gebeuren dan kun je jezelf hiermee gaan kwellen.)
Ik herken het gevoel van jou om mensen te helpen en mee te leven, echter is een gevaar dat je gaat meelijden en als ik jou verhaal zo lees ga je teveel in zijn leven inbeelden waardoor je je kwetsbaar hebt gemaakt.
Mijn advies is nu om het contact met hem te verminderen de komende tijd, zodat jij weer tot jezelf kan komen.

Reageer