gekwetst?

  • 8 March 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hoii! ben ik weer!

op school kan ik het dus goed vinden met mijn vriendin, ik noem haar voor nu joy.

ik weet dus joy haar code van haar telefoon en soms ga ik voor de grap in haar whatsapp, ik doe niks geks hoor. alleen joy is dus een beetje gek, nee ze is gewoon heel open. lol. en ik stuurde via haar nummer in een groepsapp (waar ik zelf ook in zit) ‘hoi schatten’ iedereen weet inmiddels wel dat ik dan op haar telefoon zit.

alleen toen stuurde een jongen dus terug: naar **** zeker? (**** is een naam) en toen zei joy zovan, nee naar jou! dit meende ze niet. alleen die jongen nam het serieus, dat hadden wij nog niet door… dus joy voor de grap verkering vragen, en toen begon het gekke gesprek. hij zei dus ja :( 

joy wou helemaal geen vk met hem, alleen hij dus wel met haar! toen stuurde ze in de meidenapp screenshots daarvan. alleen hij wou het tussen hun houden, dus ik was net op tijd om ze te lezen. daarna verwijderde joy ze. ik ben dus bang dat we hem gekwetst hebben, omdat joy helemaal geen crush op hem heeft… help!!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Kijk, wat jullie hebben gedaan is gewoon iedere jongen zijn nachtmerrie. Sorry dat ik het zo zeg maar screens sturen en het dan zo delen via via is gewoon een rotstreek. Als hij echt een crush had op je vriendin denk ik dat je hem zeker hebt gebroken. Je had dit makkelijk goed kunnen maken door gewoon te zeggen dat het perongeluk was en dan wast een kwestie van tijd. Nu weten meerdere mensen het wat het nog beschamender maakt voor hem. Je kan dit niet wegzetten als een grapje. Je kan hem het best laten en tegen dje meidengroep zetten dat ze het er niet over moeten hebben. Op die manier beperk je de schade die je hebt aangericht tot het minimum.

Reageer