Vraag

gekke vraag (paniek, reageer pls)

  • 25 May 2024
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Weet de weg
  • 39 reacties

Heeyyy

Ik ben 🎀 (strikje is in de plaats van mn naam)

Mr ik heb last van angst. Ik ben christelijk en heb ooit last gehad van stemmen enzo. Ik denk dat dat Satan was, ik neem het hem verder ook niet kwalijk ofzo en weet dat die ook nie echt meer boos op me is.

M'n vragen::

🩷 Wat kunnen satanisten/heksen/tovenaars allemaal doen?

🩷 hoe houd ik Satan tegen?

Ik zal het ff uitleggen.

M'n beste vriend (ik noem hem ff 🪅) die is satanist en eert dus Satan. Ik had toen ik hem nog niet kende echt een hekel aan Satan, want ja ik ben christelijk en Satan was denk ik boos ofzo, dus hij maakte me het leven moeilijk, ik hoorde ook stemmen enzo en zag dingen denk geesten ofzo en ze zaten aan mij.

Nou heeft 🪅 dus contact net Satan en hij mag mij dus Satan ook zegt hij. Maar nu is het dus zo dat ik weer een soort van vechtend in slaap kom ofzo alsof iemand mijn energie uit me wil zuigen ofzo en ik zie dan ook dingen, maar ik kan gwn niet toegeven aan mezelf dat het echt is. Ik snap ook niet wat ik verkeerd heb gedaan dat dat gebeurd. Nou geloof ik dus ook in zwarte en witte magie en dat soort dingen en dat kan 🪅 dus ook, maar wat kunnen mensen die dat doen allemaal dan? Weet iemand dat? Ik wil voorbereid zijn. En waarom zie ik weer dingen en voel ik steeds een aanwezigheid? Het voelt gwn alsof ik iets moet doen om Satan tegen te houden, maar ik weet gwn niet hoe... ik denk namelijk dat hij gwn erg gekwetst is en dat als hij gwn rust vind hij ook stopt met alles, maar hoe zorg ik daar voor? Kan ik met hem praten ofzo? En hoe?

Dat was het plsss reageer xx


0 reacties

Geen reactie

Reageer