Gek van mezelf om snel boos worden...

  • 28 May 2020
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Pfff….. Ik denk lekker met mijn moeder buiten te zitten totdat er 2 jongentjes ineens met een takkeling voorbij lopen (jong vogeltje die nog moet leren om te vliegen). Deze moest weer even omhoog komen, maar daar had ie nog geen kans voor, want die jongens dachten dat ie doodging en pakten hem op, ze lopen even later door mijn straat en ik zeg dat ze hem hoog moeten zetten zodat hij gevonden kan worden door pa en ma. Ik wil hem pakken als mijn moeder zegt dat ik ze moet laten doen, want ze lopen heel de tijd te zeggen dat hij dood gaat…. Ik  word boos en loop naar binnen (sluit mn moeder in woede buiten) en pak mn laptop en loop naar boven, ik deed de deur onderweg wel open en scheld haar nog even uit… Dit is al mn 200000000e ruzie in de coronatijd. Ik voel me dus echt een kutpuber… 13 en me niet kunnnen gedragen… Ik heb dit alleen met mijn moeder… andere zeggen dat ik een engeltje ben en dat ik nooit iets kwaad doe, ik word vaak uitgenodigd om op kinderen te letten 1,5 en 1, binnenkort dus een nieuwe baby! 🙂. Ik word alleen zoooo moe van mijn moeder… We zijn het simpelweg nooit  met elkaar eens… Mijn ouders zijn gescheiden en bij mijn pa heb ik dit nooit.. HELP! WAT MOET IK DOEN! 

groetjes een Sanne die vol met stress zit..


5 reacties

Heyy 

Ik denk dat het soms.eenmaal zo is, dat je niet overeenkomt met je moeder, zal wrs ook wel zoals je zegt aan je pubertijd liggen, probeer gewoon van haar een beetje te ontlopen als ze je niks vraagt. Nu bedoel ik natuurlijk niet dat je jezelf moet opsluiten ofzo. Komt wel goed!

Groetjs

Kaas123

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy @Kaas123  

Ik heb dit alleen met mijn moeder en dus echt elke dag…. Is dat normaal?

Heyy

M'n zus heeft ook wat jij hebt. Denk niet dat het echt extreem abnormaal is. Waarschijnlijk al dit beteren als je ouder wordt. 

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

@Kaas123  hoe minder ik helppp

 

Als je het oneens bent met je moeder, geef haar gewoon gelijk. Dan vermijd je discussie of ruzie die kunnen escaleren.

Reageer