Vraag

gek van mezelf

  • 15 June 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik wordt momenteel helemaal gek van mezelf omdat er vorig jaar iemand over mij gezegd schijnt te hebben dat ik lesbisch zou zijn. Zelf weet ik 100% zeker dat ik gewoon hetero ben enzo maar iets in mij probeert mij in de war te maken door te zeggen dat ik gay zou zijn enzo. Deze gedachte neemt zo langzamerhand alles over en dat vind ik vreselijk. Ik heb niks tegen homos enzo hoor maar ik zou het vreselijk vinden als ik dat zou zijn. Heeft iemand tips om deze gedachte weg te krijgen ofzo want ik word er gek van.
Joe

2 reacties

Doordat mensen dat zeggen ga je het ook denken dat je het bent. Ik zou het niet weten wat in je hoofd rondspookt maar je moet het dan uitzoeken en als je weet van je zelf dat je hetero bent, moet je de woorden van andere helemaal niks boeien. Die persoon die dat zei is ook niks waard geloof me ze willen je omlaag gaan halen, maar je bent meer waard als zij en daar kunnen ze niet tegen.
Hee! Ja doordat anderen het zeggen ga je er over piekeren/nadenken! Maar als jij weet dat je niet lesbische bent. Dan moet je je niets aantrekken van de woorden van anderen! Denk anders dit maar weetje jullie proberen mij gewoon omlaag te halen! Maar dat gaat jullie niet lukken ik ben steker dan jullie!!

hopelijk heb je er iets aan! Pss ik ben net nieuw 🙂

Reageer