Vraag

geheimen die ik niet durf te vertellen


Badge

help me ik heb geheimen zoals dat ik ben aangereden ect


13 reacties

Super vervelend natuurlijk, maar waar wil je dan precies mee geholpen worden?

Reputatie 7
Badge +15

Vervelend. 
hoe kunnen wij je daar mee helpen? Je kan iig elke dag met de kindertelefoon chatten, dat is anoniem. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

ja klopt maar is vaak druk Mij_Niet_Gezien.

 

Badge

😫

Reputatie 7
Badge +6

Het lijkt mij dat iedereen in ieder geval, zo'n soort geheim of zulke soort geheimen heeft. Maar als je er erg mee zit kan je altijd bijvoorbeeld naar een vertrouwenspersoon op bijv. school. Of als je goede vrienden hebt waaraan je het kan vertellen of idd met de kndertelefoon bellen/chatten.

MVG,

TheMusicDude

Badge +1

wrm hou je dat geheim?

Badge

ik ben bang dat het met vp doorverteld word en dat mijn ouders boos worden ook als ik het vertel

ik ga ook plannen voor bellen

 

Badge +1

ik denk niet dat je ouders boos zullen zijn als je het ze vertelde maar juist bezorgd tuurlijk kunnen ze boos overkomen maar dan vast van de schrik ik denk dat ze juist eerder boos zouden zijn omdat je het geheim houd 

maar ik ken je ouders niet dus doe maar gwn wat jij denkt dat goed is

Badge

ik stop deze forum omdat het klaar is😀

Badge

hoe stop je een forum eigelijk

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @marcia ,

Forums worden niet zomaar door ons verwijderd. (kijk naar forumregel 18. Topics worden niet verwijderd. 

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Nog veel plezier op het forum!

 

Groetjes

 

Yasmin, de Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +17

hoe stop je een forum eigelijk

 

Zelf een topic sluiten kan idd niet. Je kan wel hier vragen om je account te laten verwijderen. Dan kan niemand meer zien dat jij dit topic hebt gepost.

Badge

😅

Reageer