Skip to main content

Hoi.

ik wordt nu dus al een paar weken geghost door iemand waarvan ik dacht dat we vrienden waren, we hadden altijd gwn goed contact en nu praten we eigelijk nooit meer. 

het voelt oprecht gewoon alsof ik alles fout doe bij iedereen.

ik wil dit niet meer, gewoon het depressieve gevoel dat ik nooit iets goed kan doen dat ik alles fout doe. Ik wil mezelf niet meer in slaap huilen omdat ik alweer een vriend ben verloren, ik wil niet meer gepest worden. Ik wil niet meer in stilte lijden. 

ik wil gewoon weg weg van hier

Hoiii. Wat lastig dat je je zo voelt. Het leven is soms erg lastig maar onthou wel dat jij er echt toe doet hoor en je doet echt niet alles fout! Ik vindt het spreekwoord na regen komt zonneschijn heel mooi ken je die? Er komen echt weer vrolijke en goede tijden aan voor je en ik weet zeker dat het weer goed gaat komen. Kan je misschien met je ouders praten over hoe je je voelt? Dat helpt je misschien wel. Je kan ook met iemand van de kindertelefoon bellen die mensen kunnen je ook goed helpen denk ik. Heel veel liefs van mij <3

Erg vervelend altijd ja. Ik ben zelf ook geghost, zowat dezelfde situatie. Wat je moet weten, is dat het nooit jouw fout is. Het zijn altijd kinderen die plezier hebben om anderen gekwetst te zien. Je moet ze gewoon negeren, hoe moeilijk het ook is.

Ik weet dat het vaak pijn doet om opeens je rug naar iemand toe te draaien, maar wat ze hebben gedaan is verschrikkelijk, en ze mogen er geen plezier aan beleven. En zodra ze weer contact proberen te krijgen, dan ken je ze niet.

Klinkt waarschijnlijk nogal gemeen dit allemaal, maar ik heb dezelfde situatie gehand, en ik ben helemaal klaar met zulke kinderen. 

Het ligt niet aan jou, het is alleen maar in zijn nadeel, je lijkt me een fantastische vriend, gewoon al omdat je zoveel zorgen hebt hierover. 

Je kan misschien naar een vertrouwenspersoon of docent stappen tegen het pesten? En ook kan je natuurlijk altijd met de kindertelefoon bellen/chatten.

Veel sterkte!

Liefs,

1.  

Hallo anoniemegast3000. 

Ik ga je heel even iets duidelijk uitleggen. Bereid je voor op logica. Hier komt ie:

ALS IEMAND JOU GHOST, VERDIEN JE DIEGENE NIET, WAT JE DAN VERDIEND IS VÉÉL BETER! Die “vriend” is helemaal geen vriend, die “vriend” is gewoon een stomme fake persoon die jou gebruikt. En jij verdient veel beter. Je doet het niet fout bij mensen, die mensen DIE DOEN HET ZELF FOUT! Als iemand jou het niet waard vind, dan is diegene echt een stomme ***! Want jij bent geweldig, en ik geloof dat je dit kan! Ik denk dat jij later (en nu eigenlijk ook al) en FANTASTISCH persoon word, en dat die stomme fake “vriend” denkt: Ahw meeennn, waarom heb ik dat geweldige mens nou gedumpt! Ik meen het, jij krijgt echt wel vrienden, en nog goeie ook. Vrienden die je steunen voor het leven, en die voor je opkomen en er zijn als je het nodig hebt. Ook al lijkt het nu niet zo. Het komt echt wel. 
Xxx SprinkleDonut.

Reageer