Skip to main content

nou hoi allemaal

er is dus echt iets raars gebeurd. Ik had dus friends with benefits gedaan met een jongen en nadat ik m had gepijpt kwam ik thuis en sprak ik hem even, en daarna had ie me overal op geblokt. Hoezo doet ie dit? ben gewoon echt in shock. Hij heeft me gewoon geghost

Misschien is hij bang dat hij nog zo'n afspraakje niet overleeft…

In ieder geval niet zo'n coole zet van hem.
Iemand anders zou hem eventueel een berichtje kunnen sturen, maar ik denk niet dat dat veel gaat opleveren.
Al het contact verbreken doen de meeste mensen niet zomaar, dus ik gok dat er iets aan zijn kant fout ging of dreigde fout te gaan.
 

Het zal in ieder geval niet aan jou liggen.
Stel dat het pijpen niet super fijn voor hem was, dan zou elk verstandig mens dit gewoon aangeven.
Niemand zal verwachten dat dat altijd goed gaat.
Er kan altijd aan gewerkt worden, dus dat zal het zeker niet zijn.

Wat het wel is zal hij alleen weten.
Maak je er maar niet te veel zorgen over.
Dat zou je dag niet beter maken.


Misschien is hij bang dat hij nog zo'n afspraakje niet overleeft…

In ieder geval niet zo'n coole zet van hem.
Iemand anders zou hem eventueel een berichtje kunnen sturen, maar ik denk niet dat dat veel gaat opleveren.
Al het contact verbreken doen de meeste mensen niet zomaar, dus ik gok dat er iets aan zijn kant fout ging of dreigde fout te gaan.
 

Het zal in ieder geval niet aan jou liggen.
Stel dat het pijpen niet super fijn voor hem was, dan zou elk verstandig mens dit gewoon aangeven.
Niemand zal verwachten dat dat altijd goed gaat.
Er kan altijd aan gewerkt worden, dus dat zal het zeker niet zijn.

Wat het wel is zal hij alleen weten.
Maak je er maar niet te veel zorgen over.
Dat zou je dag niet beter maken.

Hij kwam klaar binnen 5 minuten ofzo was echt snel maar k weet niet of dat juist goed is of niet? misschien daarom ofzo?


Het was dan of heel goed, of hij houdt het niet zo lang uit.
Waarschijnlijk een combinatie van die twee.
 

Ik kan mij voorstellen dat hij zich dus een beetje daarvoor schaamt, maar je blocken gaat misschien iets te ver.
Kan het zijn dat hij bang is dat jij hem daarmee lastig gaat vallen?
Wij kennen hem niet en weten niets over jullie band.

 


Het was dan of heel goed, of hij houdt het niet zo lang uit.
Waarschijnlijk een combinatie van die twee.
 

Ik kan mij voorstellen dat hij zich dus een beetje daarvoor schaamt, maar je blocken gaat misschien iets te ver.
Kan het zijn dat hij bang is dat jij hem daarmee lastig gaat vallen?
Wij kennen hem niet en weten niets over jullie band.

 

Ja dat weet ik dus niet zou niet weten waarom ik m daarmee zou lastigvallen. Ik had het ook met me ex gedaan en hij kwam ook binnan 5 minuten. Snap t niet meer hoor. Misschien doe k t juist niet goed ofzo?


Hallo Mchaychay :)

Als hij binnen 5 min klaarkomt was hij best wel geil denk ik. Je kan het incident van het blocken gewoon laten liggen misschien? We kunnen uiteraard niet in zijn hoofd kijken en weten dan ook niet waarom hij jouw heeft geblokkeerd. Is er een mogelijkheid dat je hem in het echte leven kan vragen waarom hij jouw heeft geblokkeerd?
-TheMightySlayer <3


Reageer