Vraag

Geen zin meer om te leven. Wat moet ik doen?

  • 10 January 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hi,

Ik heb sinds een paar weken geen zin meer om iets te doen. Ik voel mij gestrest ik wil huilen, boos zijn en ik wil schreeuwen. Ik ben er gewoon klaar mee waar leef ik  voor ik vind toch niks leuk meer. 

Ik weet niet wat ik moet doen.

Please help!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @sakura-sato , wat moeilijk, ik snap jou! 
 

allereerst wil ik je aanraden om met 113 zm preventie te bellen/chatten , dit kan 24/7 

 

een andere tip is www.kindertelefoon.nl.   Of de jongerenchat bij de kindertelefoon , van 6u savons top 8u ofzo ( kijk anders even op de site) bij de jongerenchatt chatt je met kinderen van 16/18 jaar oud, en die kunnen ook hun eigen ervaringen delen….

 

 

andere tip is om je gevoelens/emoties te voelen, en te laten gaan, dus wees even heel boos, en dan laat je het varen?! Of een dagboek?! 
 

als je nu op school zit, praat met je mentor! Dit kan (minder”) eng zijn dan met je ouders, en zij/hij kan je misschien helpen om naar een/de school psygoloog te gaan!!!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Mijn reactie komt eraan @kindertelefoon moet hem nog even goedkeuren……

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Hey meid. Wat super naar dat je je zo voelt. Is er misschien een aanleiding dat je je zo voelt , of is het zo ineens? Het is belangrijk dat je er over praat met anderen en ik vind het knap van je dat je hierover schrijft. Heb je iemand in je omgeving waaraan je dit durft te vertellen? Want ik weet 100% zeker dat er hulp voor je is en je hoeft dit zeker niet alleen te doen!

Reageer