Skip to main content

Geen zin meer in het leven :(

• May 9, 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Laatste tijd gaat het niet zo goed met mij. Het wordt alleen maar slechter en slechter en ik zie geen oplossing daarvoor en ik denk steeds meer dat het leven gewoon geen nut heeft voor mij.

Om het goed te laten zien ga ik mijn gemiddelde dag laten zien:

1. Ik word wakker om 07:00
  2. Ik let niet op wat ik kleed want ik heb er geen zin in en alsnog ben ik gewoon lelijk
  3. Tanden poetsen, niks eten en ik rijd naar school
  4. Ik kom aan als een klaun, helemaal lelijk.
  5. Op school heb ik niet echt vrienden dus ik praat meestal met niemand
  6. Ga terug
  7. Niks doen thuis
  8. Slapen

Ik weet niet wat ik moet doen ik heb geen energie om mezelf te veranderen. ik kan de “norm” van tegenwoordige leven niet aan dus goed kleden, goed hygiene, goed sociaal contact etc. Ik heb geen zin in het leven. Ik probeerde daarover te praten met mijn ouders maar die helpen niet veel ik kwam naar een psycholoog die hielp ook niet en ik had het over mijn autisme of adhd en niet over mijn levensproblemen. 

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

1 reactie

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • May 9, 2025

Hoi ​@Anoniem13579 ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat knap van je dat je daar hier over durft te vertellen! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt bijvoorbeeld met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon)