Skip to main content

hoi ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen

maar ik heb dus laatste weken nergens meer zin in. normaal vond ik school , stage en voetbal leuk maar sinds kort vind ik het allemaal niet echt leuk meer. het gekke is als ik dan bijvoorbeeld eenmaal op stage ben dat ik het wel leuk vind.  en dat geld ook voor voetbaltraining. maar het gevoel dat ik veel moet ofz. en als ik dan weekje niks heb dan voel ik gwn fijn enz. alleen als ik dan redelijke volle week heb met voetbaltraining en stage dan zie ik daar tegen op om daar naartoe te gaan.  

ook door de corona word ik helemaal kriegel maar herkennen meer mensen dit?

Hai, 

ik denk dat door de corona meer mensen dit soort gevoelens hebben. Misschien helpt het voor je als je met bijvoorbeeld een vriend of familielid er over praat. Onthoud wel dat je niet alleen bent en dat we samen door dit corona gedoe heenkomen. Ik herken ook dit soort gevoelens maar ik denk dat het uiteindelijk echt wel goed komt. Ik hoop dat je hier misschien wat aan hebt:)


bedankt ja ik praat ook met mensen over zoals mijn opa. maar baal gewoon dat ik me zo voel en dacht dat aan mijzelf lag


hoi, ik heb dit ook, dit is soms deel van de puberteit maar dat is mijn mening…

school, stage en sport vond ik vroeger ook erg leuk maar ik ben er sinds een tijdje ook moeite mee… en dat corona maakt het alleen maar ingewikkelder vind je ook niet? ik noem het zelf coronamoeheid...misschien is het tijd voor een nieuwe sport ofzo. mischien krijg je dan meer motivatie


ja idd corona maakt het ingewikkelder. ja ik heb nu een nieuwe stage ook en ervaar het zelfde. ik voetbal zelf al ruim 5-6 jaar. en sinds dit seizoen zit ik in nieuw team (selectie) dat is stuk zwaarder ook. ik zit sws te twijfelen om aan einde van seizoen te stoppen enz. ik ben zelf nu 18 en word van de zomer 19 dus ik vind dan wel mooi geweest met sporten. vanavond en morgen heb ik weer training en zit me daar helemaal druk over te maken. terwijl ik weet dat als ik er ben ik het leuk vind. zo gek


Reageer