Vraag

geen zin in vereniging

  • 26 April 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hallo, ik heb een vraag. ik zit bij een muziek vereniging en we moeten altijd op koningsdag muziek maken. Maar ik heb geen zin! Ik vind muziek maken fantastisch en zo, maar nu niet. Dat komt omdat ik eigenlijk ergens anders naartoe wou en dat kan nu niet. En we moesten thuis muziek printen maar ik heb geen printer. Een paar dagen geleden kwamen ze er pas mee dat we nieuwe muziek nodig hadden en dat heb ik nu niet voor elkaar. En mijn uniform is niet goed, mijn moeder zou dat vanavond in orde maken maar had daar nu geen tijd meer voor, ze zij (zoals altijd)  dat ik dan maar beter moest plannen. Maar morgen duurt dat heel de dag. En het is nu te laat om me af te melden! Mijn vraag is nu, zou ik gaan ja of nee, en hoe moet ik dit dan aanpakken, gwoon niet gaan kan niet want mijn moeder zit ook bij die muziek vereniging en het is een beetje gek als zij er wel bij is en ik niet.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

hoi @purple ,

 

tsja, afzeggen is ondertussen wel wat laat, tenzij je ineens acuut ziek zou zijn geworden, maar ja, dan kun je natuurlijk niet daarna lekker met je vrienden  Koningsdag gaan vieren….

Stuur een appje aan de bandleider, zeg dat je hond je muziekblad (of de printer) heeft opgegeten en vraag of hij een kopietje op papier voor jou wil maken en dat voor jullie optreden aan jou geeft. Als je noten kunt lezen lukt het jou vast wel om die muziek te spelen.

Ik weet zeker dat jij met de band een heleboel mensen plezier brengt.

Ik weet niet wat er met je outfit mis is, maar misschien is het op te lossen met een veiligheidsspeld en anders doe je zoveel mogelijk onderdelen van je 'kostuum’ aan en vul je dat aan met iets wat er op lijkt. Iets in dezelfde kleur uit je eigen kledingkast. Ik denk, dat als je je jasje en muts aan/op (of hebben jullie dat niet) hebt, je genoeg op de rest van de band lijkt.

Veel plezier. Maak er het beste van. Als je er eenmaal bent, zal het vast wel gezellig zijn.

 

Fijne Koningsdag

 

Gr. MickeyMouse

Reageer