geen zin in school

  • 17 March 2019
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
hier ben ik weer over school
Ik heb geen zin om meer naar school te gaan want ik wordt toch weer uitgescholden en uit de les gezet en naar maar geschreeuwd dat ik niet mijn best doe ook al doe ik dat wel. Heeft iemand tips voor mij om het makkelijker te maken

6 reacties

Hey, Koolmeisje,

Dit is vast een stom idee, maar het is een idee. Je zou een keer kunnen opstaan in de les en een speech houden.

Een ander idee is om er over te praten met je mentor, of teamleider/vertrouwenspersoon.

Groetjes,
Geen_Naam
Hoi

Het enigste wat je aan het gescheld kan doen is naar je mentor gaan en zeggen dat je er last van hebt. Optie 2 is het negeren. Je moet er juist niet op reageren omdat ze het dan alleen maar meer gaan doen.

Waarom woord je de les uit gestuurd?

Groetjes
Bella
hi
ik word er uitgestuurd omdat iedereen vind dat ik mij niet kan gedragen en ik probeer het uitschelden te negeren maar vandaag ben ik uit gescholden voor kkmongol dikzak obesitas kut kind
Hey, Koolmeisje,

Je moet ook beleefd blijven doen bij je docenten. Als je loopt te klieren en andere leerlingen pest, is het logisch dat je eruit wordt gestuurd en dat ze jou óók niet aardig vinden.

Ik weet niet of onaardig doet, maar als je eruit wordt gestuurd, denk ik dat je je wat beter moet gedragen.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
hey
ik ben super netjes bezig en ben heel netjes in mijn taaal aan het worden ik doe mijn best om heel erg mijn best om rustig en netjes tegen mijn mede leerlingen
Waarom word je dan de les uitgestuurd? Ik zou zoals Bella zei met je mentor erover praten, misschien kan hij het dan vertellen aan alle docenten.

Reageer