Skip to main content
Vraag

geen zin in het optreden van over een maand

• June 5, 2025
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Ik zit op dansen en over een maand en heb wel zin om te dansen maar niet zo ga jullie de situatie uitleggen ik heb er geen zin in omdat ik mij moet omkleden met verschillende mensen en wil niet dat ze mijn lichaam zien vooral de jongens niet want ja je hebt die jongens die een stijve gaan krijgen als ze iemand zien bijna naakt die ze knap of leuk vinden i don’t know of iemand mij leuk vind van de jongens (wil niet flakkis maar weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar word vaak versierd nummers gevraagd dat soort dingen) en dat ze dan ergens waar niemand dan mij ziet dan mij verkrachten ofzo ten tweede in de pauze moet ik perse met mijn oma en tante zijn heb ik ook geen zin in wil liever de hele pauze alleen zijn dan met hun chillen als ik tegen ze zegt dat ik niet wil worden ze boos wil echt gewoon mijzelf wat aan doen waardoor ik een maand lang in het ziekenhuis lig waardoor ik niet kan meedoen of erger wat moet ik doen

7 reacties

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Het spijt me dat je je zo voelt. Je geeft in je bericht aan dat je je onveilig voelt en dat je denkt aan jezelf pijn doen — dat zijn signalen die heel serieus genomen moeten worden.

Als je in gevaar bent of het gevoel hebt dat je jezelf iets aan zou kunnen doen, praat dan nu met een volwassene die je vertrouwt, of neem direct contact op met De Kindertelefoon (0800-0432). Je kunt daar anoniem bellen of chatten. Er is echt hulp, en je staat er niet alleen voor.

Je gevoel over omkleden en je grenzen zijn helemaal geldig. Het is oké dat je dat niet fijn vindt, en je hoort je nooit gedwongen of bang te voelen. Praat met je dansleraar of iemand van school — misschien is er een aparte plek waar jij je prettiger kunt omkleden.

Wat je ook voelt, je hoeft het niet alleen te dragen. Je verdient steun, veiligheid, en ruimte om jezelf te zijn. 💛

• June 5, 2025

Hebben ze niet ik moet dan in de wc gaan omkleden maar ik ga niet in de wc omkleden ik ga niet naar school zit in mijn eindexamen jaar en hoor volgende week de uitslag van drie van mijn vakken(doe over twee jaar)

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 6, 2025

Hey, miss kan je een deel van je danskleding  al onder je gewone kleding aan doen. Dat kan waarschijnlijk niet met alles, en ik weet ook niet wat je outfit is, maar misschien  hoef je dan wel minder om te kleden. 
gro​@123Flowertje 

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Hoi 

Als ik het goed begrijp hebben die jongens je verkracht? Dat moet je zeggen tegen de leiders van dansen of je ouders of de politie idk. het idee van ​@123Flowertje  vind ik wel een goed idee! het is een gemeenschappelijke omkleedruimte toch? Bij zwemmen op school hebben wij dat ook maar daar is 1 hokje in de ruimte als dit bij jullie ook is kan je daarin gaan en anders is er maar een optie over en dat is de WC vrees ik. Veel succes!

Liefs anymoymous

• June 10, 2025

@123Flowertje  nee dat kan niet 

@Anymoymous nee ben er wel bang voor sorry voor de verwarring 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 10, 2025

Ik begrijp dat je het moeilijk vindt maar maak je geen zorgen: je wordt heus niet verkracht in een kleedkamer waar allemaal andere mensen bij zijn.  Jongens zijn niet van nature verkrachters, slechts een heel kleine minderheid zijn tuig.  Als er jongens met rare plannen zijn, worden ze wel tegengehouden door de andere jongens en de meisjes.

Succes met de voorstelling!

• June 14, 2025

Nee want niemand ziet mijn staan