Vraag

geen zin in gesprek

  • 6 September 2019
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi,

als je een paar vorige berichten heb gelezen weetje een beetje hoe en wat, maar anders hier een kleine uitleg: ik zit op school nu 4 de jaar en voor de zomervakantie moest ik 1 keer in de 2 weken praten met iemand van de GGD of ggz idk welke van de 2.

Maar in iedergeval ze stuurden mij een appje dat is volgende week weer naar haar toe moet. Alleen ik heb echt geen zin meer in haar. Ze is wel aardig alleen ik heb gwn geen zin om alles te vertellen dus ja...

wat moet ik doen?
gwn daar heen gaan en dan zeggen dat ik geen gesprekken met haar wil of wat anders? Want ik wil het wel op een lieve manier zeggen want ze is supper aardig en probeert me alleen maar te helpen. Maar ja wat moet ik doen????

xx lotte

6 reacties

Hoi

Ik denk dat je het beste er gewoon naartoe kan gaan en dan tegen haar zeggen dat je er eigenlijk geen zin meer in hebt en een ebentuele reden. Dan kunnen jullie erover praten en kijken wat het beste is en wat handig is.

Heel veel succes.
Liefs Lexy❤
Hey lexy
thnxx voor je reactie

Ja maar vind wel eng/spannend om te zeggen en bang dat ze boos word ofzo dus daar struggle ik dus mee
Hoi
Ik snap dat het moeilijk is, maar ze zal wss niet boos worden want zij is er als get goed is voor je en volgens mij mag ze niet eens boos op jou worden.

Liefs Lexy
Hoi
Ik snap dat het moeilijk is, maar ze zal wss niet boos worden want zij is er als get goed is voor je en volgens mij mag ze niet eens boos op jou worden.

Liefs Lexy

Hey, ik heb dat gesprek gehad alleen had de moet niet om het te zeggen😢 maar volgende x ga ik het weer proberen

xx lotte♥️
Hoi
Het geeft niet dat het niet is gelukt. Heel goed dat je het weer gaat proberen.

Liefs Lexy❤
♥️
Hoi
Het geeft niet dat het niet is gelukt. Heel goed dat je het weer gaat proberen.

Liefs Lexy❤

Reageer