Ik moet misschien van school af omdat ik voor Engels en Frans een onvoldoende sta en door dat heb ik weinig zelfvertrouwen.
ik heb maandag een Frans toets die ik moet inhalen maar ik heb daar echt geen goed gevoel over en als ik deze toets verpest dan moet ik nog harder werken en dat gaat me sowieso niet lekker.
ook ben ik bi en durf ik dat niet te zeggen omdat ik bang ben dat me klas mij gaat pesten of niet gaat accepteren en thuis gaat het ook niet zo goed.
me vader houdt niet van me en me moeder ook niet en ik woon bij me oma en me tante heb ik vaak ruzie
en ik maak me ook druk over dat mij vader donderdag een gesprek heeft met me mentoren.
me mentoren kent me vader niet eens en ze gaan het sowieso hebben dat ik naar een andere school moet en ik ben bang dat me vader boos op me wordt.
ook is er voor de laatste keer dit school jaar van tafelgroepjes gewisseld en me tafel groepje praat best wel vaak, en als ik aan het werk ben kan ik me niet concentreren.
maar doordat ik met me tafel groepje van voor de vakantie slecht ging ben ik ook bang dat ik als ik om een Andere tafel groepje vraag omdat ze veel praten denken dat het mijn schuld is en nee zullen zeggen.
ik zie het nut van me leven daarom niet meer in en denk dat het mijn schuld is en wil zelfmoord plegen.
en vorig jaar toen ik de eind musical deed zei de meester en juf dat de groep het nooit goed deed vooral als we moeste zingen