Vraag

Geen zelfdiscipline

  • 11 September 2022
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi!

 

Ik heb echt totaal geen zelfdiscipline. Zo fiets ik elke schooldag 13 km naar huis, en dan fiets ik langs een supermarkt. Ik denk altijd: "Ik ga nu niet naar de winkel, want ik word te dik (ik ben heel erg aangekomen door die supermarkt) en het is niet goed voor mijn portemonnee". Een kwartier later zit ik toch weer  snoep/frikandelbroodje/pak roze koeken te eten. Een ander voorbeeld is gamen: Ik kruip vrijwel meteen achter de laptop als ik wakker word, en ga gamen (zonder dat het mach van mijn ouders). Ik moet dan eigenlijk huiswerk maken, maar dan denk ik : "ach ik maak het zo wel"  maar dat maak ik dus soms niet. Nu ook alweer: ik zit op mijn mobiel in plaats van dat ik slaap/lees. Ik kan zo nog wel 20 voorbeelden geven.

 

Hebben jullie tips? En zijn er anderen die hetzelfde hebben?

Legoman


3 reacties

Badge

ga naar de sportschool, en focus erop dat je motivatie krijgt om te gaan als je denkt aan dit bericht doe je nu plaatst. daarmee bouw je op om discipline te hebben en als je echt je best doet veranderd de sportschool je hele leven, en wordt je uiteindelijk het beste dat jij kan zijn.

Reputatie 4
Badge +1

Thanks voor je reactie! Ik heb alleen geen zin om (nog) meer te gaan sporten. Mijn week is namelijk al vrij vol.

Reputatie 4
Badge +1

 .

Reageer