Skip to main content

geen woorden voor een titel💔

• October 16, 2025
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

heyy 

er is zo veel gebeurd vorige week donder is er wat gebeurd wat heel erg is er is een meisje meisje uit de andere 3de klas voor de trein gesprongen en ik ken haar wel en ja ik heb er eigelijk geen woorden voor en vrijdag op school was zo raar de het is nog nooit zo stil geweest in de school iedereen mist haar ook al was ik en mijn vrienden niet echt vrienden met haar maar we deden altijd aardig tegen mekaar vandaag (donderdag 16 okt) gingen we condoleren ik vond het heel eng hat het nog nooit gedaan maar het was heel mooi en de leraren waren er ook en veel ouders mijne ook en die vonden het mooi om tezien hoe wij als vrienden er voor elkaar waren ik kan er niet zo veel over zegen er zijn gwn niet de juiste woorden het laatse wat ik zeg is (ik mag haar naam naruurlijk niet zegen dus ik gebruik dit even …. ) (ik gebruik wij als in ik en mijn vrienden)                                                                                                                                                                                                                 

aller liefste …. rust zacht en wij missen je ik hoop dat je de rust hebt gevonden die je verdiend wij zullen je nooit vergeten❤

5 reacties

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

dang dat is erg om te horen sterkte voor haar ouders en jij als haar vriend

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 16, 2025

♥️😘🫂

Geen woorden 🥺♥️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Wat verschrikkelijk… Ik kan me voorstellen dat het echt zwaar is, ook al was je niet super close met haar. Het is goed dat jullie elkaar steunden en naar de condoleance gingen, zelfs al was het eng.

Rouwen is moeilijk en er zijn geen woorden voor, ik heb er nu ook last van met het verlies van m’n oma, maar het is mooi dat jullie haar zo herinneren. Sterkte, echt, en zorg goed voor jezelf en je vrienden. 

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 17, 2025

@Cato.db dat is echt heel naar. Voor jou, voor haar, voor iedereen.

Ik heb er ook geen woorden voor😥

Dikke knuffel,

XXX Yusa 

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 26, 2025

bedankt voor jullie lieve berichtjes❤