Vraag

Geen vrouwen kleedkamer

  • 21 November 2020
  • 2 reacties
  • 990 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik zit op een school als een van de weinige meisjes. Het is een school voor kinderen met autisme gezien het feit dat dit veel meer bij jongens voorkomt ben ik vrijwel het enige meisje. Bij mij op school zijn bij de gym de kleedkamers gemengd, nou ja er zijn gewoon geen vrouwen kleedkamers. dus moet ik bij de jongen omkleden en douchen enzo. Naast autisten zitten er ook jongens die niet helemaal honderd zijn. die jongens hebben best wel grijpgrage handjes als jullie begrijpen wat ik bedoel. kan ik hier iets van zeggen of niet. sommige lijken echt totaal geen grenzen te hebben. zo was er laatst eentje anaal genomen onder de douch, echt fucking raar. hoe kan ik er voor zorgen dat ze dat niet meer doen?

 


2 reacties

Volgens mij is een school gewoon verplicht om gescheiden kleedkamers te verzorgen. Jij hoeft echt niet bij de jongens om te kleden. Dat zij aan je zitten, is natuurlijk ook uit den boze. Dit moet je echt niet accepteren. Meld dit bij je mentor of schoolbestuur (evt de politie als je zover wilt gaan, want het is wel gewoon betasting). Vertel wat voor foute dingen er allemaal gebeuren daar in de kleedkamer. Kom voor jezelf op. 

Heyy

Je kan hier niks van zeggen, je moet dit zeggen. Zelfs als ze niet aan je zouden zitten moet je het melden! Weten je ouders dat dat er geen aparte kleedkamer is? Vertel ook zeker aan een leerkracht/directielid dat ze aan je zitten , want dat hoort niet hoor!

succes!

Reageer