Geen vriendengroep

  • 22 May 2020
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen,

 

Ik loop al een tijdje met een dingetje. Op school kan ik me prima vermaken en een op een heb ik wel een aantal vriendinnen waarmee ik ook buiten school afspreek.  Heel gezellig! Het ding is dat ik losse vriendinnen heb uit verschillende vriendengroepen en ik zelf niet in een van die groepen zit. Mijn beste vriendin zit bijvoorbeeld in een groepje met drie andere meiden die ze echt al langer kent. Die spreken met z'n vieren ook af wat ik volledig snap. Een van die andere drie ga ik ook wel af en toe mee om maar die andere twee niet echt. Dan heb je een andere vriendin van mij die bij de populaire groep zit waar ik persoonlijk niet zoveel behoefte aan heb, zij ook niet aan mij. Dan is er nog een andere groep wat stillere meiden waar ik ook 2 vriendinnetjes heb maar die groep past totaal niet bij mij. Ik hou van feestjes en gezelligheid en ben best sociaal. Het ding is dat ik met bijna iedereen wel kan opschieten en ik heb dus die beste vriendin maar ik heb geen groepje. Ik weet nooit waar ik bij moet staan en ik hoor niet echt ergens bij. Zoals ik al zei ben ik op zich best makkelijk in gesprekken en ga ik ergens wel bijstaan maar ik zou een vast groepje zo fijn vinden. Ook als examenreizen er aan komen ben ik bang buiten de boot te vallen…

 

Wie heeft advies?

 

Groetjes, anoniem


1 reactie

hoii,

Ik snap je probleem volledig en dat is natuurlijk niet fijn.. Wel fijn dat je wel goede vriendinnen hebt. Misschien kan je hierover een x met hen praten? Waarschijnlijk begrijpen ze dit en misschien weten ze wel een oplossing. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

xxx

Reageer