Skip to main content

heyy, ik vroeg me af hoe jullie afspreken met je vrienden in coronatijd.

Van mijn ouders mag ik bij niemand thuis afspreken of zij bij ons. en soms ga ik dan wel met een vriendin skaten of wandelen ofzo maar alsnog spreek  ik veel minder af. Ik vind dat best moeilijk.  Hoe vaak spreken jullie in deze tijden met je vrienden af? En hoe gaan jullie ermee om? 

ik spreek altijd buiten af… misschien is het een idee dat je dat ook doet omdat de kans veel kleiner is op besmetting.

Heey,

Hoevaak ik afspreek met vrienden is niet echt afhankelijk van corona, maar meer van de tijd die ik heb. Dit is niet echt anders geworden door corona. Ik mag in principe gewoon afspreken, zolang ik me maar aan de regels houd. 

Het nadeel is dat mijn vrienden/vriendinnen niet allemaal in de buurt wonen. Dan zou ik kunnen reizen met het OV, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Daarom spreken we vaak af om te (video)bellen.

Met een vriendin die dichterbij woont, spreken we gewoon bij elkaar thuis af. We zijn onder de 18, dus hoeven zelf geen afstand te houden. En vaak gaan we dan buiten iets doen. S

Hey,

Mijn vrienden zijn ook allemaal onder de 18 dus we hoeven geen afstand te houden. Wel spreken we iets minder vaak af omdat het van sommige ouders niet mag maar ik facetime wel vaak met vrienden.

Reageer