Skip to main content

Geen vrienden meer…

• May 24, 2025
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

Mijn allerbeste (en enigste) vriendin heeft zojuist ons contact verbroken omdat ik weinig tijd heb.

Ik zit de laatste tijd niet lekker in m’n vel en k weet echt niet wat ik moet doen.. Ik heb geen vrienden ik word gepest en haar woorden raakte me…

Ik heb momenteel echt pijn ik weet niet wat ik moet doen , Ik ben het afgelopen jaar al mijn vriendinnen verloren omdat ze meegingen met anderen ze werden afgepakt of gingen mee met de pesters…

Ik zou echt heel graag vriendinnen willen…

Meisje 14 jaar….

4 reacties

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 25, 2025

Hoi ​@AnoNiEMmMpJUhh 

Ik heb ook nauwelijks vrienden, maar ik zit er eigenlijk niet zo mee want ik heb vrijheid en ik kan doen wat ik wil in de tussenuren en in de pauze. Ik praat wel gewoon met mensen in mijn klas bij de lessen en dat is voor mij genoeg.

Wat ik bedoel met nauwelijks: een plant en er is een jongen die soms naar me toe komt in de pauze.

Ik hoop dat ik heb geholpen 

Groetjes Lovegood 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@AnoNiEMmMpJUhh, wat ontzettend moeilijk wat je nu meemaakt. Het verliezen van je beste vriendin en het gevoel dat je er alleen voor staat, is heel pijnlijk. En dan ook nog gepest worden… dat maakt het extra zwaar. Het is echt oké om je zo te voelen, en het betekent niet dat er iets mis is met jou.

Het is heel begrijpelijk dat je nu pijn voelt en niet weet wat je moet doen. Soms helpt het om met iemand te praten die echt naar je luistert, bijvoorbeeld een mentor, een vertrouwenspersoon op school, een familielid, of een hulpverlener. Je hoeft niet alles alleen te dragen.

Ook al lijkt het nu misschien alsof je geen vrienden hebt, dat kan veranderen. Misschien kun je op school of buiten school zoeken naar mensen die dezelfde interesses hebben, zoals een clubje, sport, hobby of online een veilige plek waar je nieuwe contacten kunt leggen. Vrienden maken kost tijd, en het is helemaal oké om rustig te beginnen.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 9, 2025

Nahww heel erg bedankt voor jullie hulp<33

xxx

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Hey ​@AnoNiEMmMpJUhh,

Ik herken dit probleem. Sinds mijn enige vriend is blijven zitten heb ik geen vrienden in mijn klas meer. Ik had op de basisschool een super hechte vriendengroep waar ik nog steeds mee bevriend ben. In mijn huidige klas gaan ze allemaal mee met de pestkop (die mij probeert te pesten maar daar trek ik me niks van aan). Ik ben aan het begin van het schooljaar lid geworden van de DJ club op mijn school en daar heb ik heel veel vrienden gemaakt buiten mijn klas. Mijn tip is dus: word lid van een buitenschoolse activiteit die je leuk vindt en ga op zoek naar vrienden in een andere klas als je die in je eigen klas niet kan vinden.

Liefs matpat13 😁