Vraag

Geen Vrienden & Bang

  • 14 February 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hey, 

 

Hey ik ben Quinten ik ben 13 jaar oud, De laatste tijd raak ik al mijn vrienden kwijt eigenlijk heb ik er nu geen meer want mijn laatste vriend is gisteren verhuist dit doet me zo veel pijn dat ik de gedachtes krijg “Het ligt aan mij ik ben waardeloos” hierdoor snij ik me zelf om dit even te vergeten maar daarna komt het weer terug, Heeft iemand tips hoe ik meer vrienden krijg en ik de vertrouwen weer terug krijg?

 

Naast dat ik ook geen vrienden heb is er nog wat anders, Ik neem overal een mes mee naartoe en als ik iemand zie lopen denk ik hoe zal die gene dood gaan of hoe ga ik die gene vermoorden als ik daar aan denk heb ik de neiging om het tedoen en ik ben bang dat het een keer echt fout gaat, Weet iemand of dit normaal is?

 

Mvg, Quinten

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Een tip, hou dat mes maar thuis, als je ermee wordt gesnapt en iemand belt de polo kom je met een hevige boete thuis…. over die vrienden gesproken, wees gewoon jezelf, daardoor krijg je wat vrienden terug, maar de een heeft het ook makkelijker dan de ander, de een heeft er wel 200, en de ander 2. Dus zet je standaard niet te hoog… groetjes, 

-flopflop14 

Reputatie 7
Badge +19

Neem contact op met je oude vrienden. Je kan toch ook nog bellen ofzo met je vriend die verhuisd is? 

En dat andere: neem geen mes mee, dan kan je ook niet in de verleiding komen.

Badge

Hey,

 

Ik vind het lastig om die mes niet meetenemen maar ik zal het proberen, En mijn oude vrienden hebben het contact verbroken

 

Mvg, Quinten

Reageer