Hey,
Afgelopen schooljaar had ik 2 '’vriendinnen'’ (ben zelf een jongen van 13 (gay)), eentje doet eigenlijk nooit aardig tegen mij; ze appt me alleen als ze heel dringend het huiswerk moet weten, of wanneer een toets is, meer niet. Soms slaat of trapt ze me ook, zonder reden. Ik doe wel of het me niks boeit, maar dat doet het wel en dat doet ook altijd heel veel pijn. (fysiek heb ik het dan over hahah)
Ook heb/had ik nog een andere vriendin. Vorig jaar raakte zij in een depressie en ik heb daar nachtenlang met haar over geappt. '’Het is net of je in mijn hoofd kan kijken, je bent de eerste die me begrijpt...'’ Ook was ik een van de weinige vrienden die ze in die periode had. Nu kan zij veel beter vrienden maken dan ik waardoor ik naar de achtergrond ben verdwenen. Ik app haar vaak en stuur haar een filmpje die ik op TikTok zag. Nu krijg ik vaak als enige bericht ‘haha’ terug. Meer niet. Als ik haar hulp nodig heb negeert ze me, helpt ze me niet, of lacht ze er een beetje om, maar toen zij hulp nodig had hielp ik haar wel altijd en praatte ik altijd met haar. Het is allemaal zo erg dat ze een depressie had, en dat ze uit de kast kwam voor haar ouders die daar niet lekker op reageerden. (is het ook), maar de dingen die ik meemaak, lijkt haar niks uit te maken.
Ik voel me best alleen op de wereld. Volgend jaar kom ik in een nieuwe schoolklas met een hoop nieuwe kinderen die ik niet ken (ik ga naar de derde). Ik hoop dat ik daar wat vrienden kan maken, want ik heb ze echt nodig haha.