Skip to main content

Hoihoi, ik ben een meisje van 17. Ik heb eigenlijk altijd het probleem gehad dat ik nergens tussen pas, qua andere van mijn leeftijd. Anderen zagen mij eigenlijk ook nooit staan. Als kind/beginnende tiener, wil je er toch graag bijhoren. Later kwam ik erachter dat alleen zijn ook niet zo heel erg is, en dat de goede personen mijn leven wel binnen zouden wandelen op een gegeven moment. Maar helaas zit ik hier nu, al een aantal jaar helemaal alleen. En ik bedoel dit echt absoluut niet dramtisch ofzo. Ik weet gewoon niet waar ik mensen kan vinden die mij zien voor wie ik ben. Ik voel me dom, hier zit ik als 17 jarige zonder vrienden. 

​​​hey @Finnland ,

wat goed dat jij jou problemen en gevoelens deelt, hier op het forum…! 
 

ik snap dat het lastig is om geen/weinig vrienden te hebben, voor groep 6 had ik okk nooit een vriend/vriendin…. Nu heb ik een vriendin, en een vriend, maar als je naar de rest van de klas/wereld/nederland kijkt, is dat nogsteeds best weinig! 
 

helemaal geen vrienden is natuurlijk heel erg, en je bent al 17! Maar onthoud wel dat idd de “goede” mensen nof op je pad gaan komen! 
 

heb je een leuke klas?! Zijn er daar kinderen met wie je weleens iets zou willen doen, of vrienden mee zou willen worden?! Dan kan je die kinderen eens aanspreken, of eens in de pauze naar ze toe gaan! Zijn die dr niet?! Kijk dan in de pauze / na school, of er andere kinderen zijn die je aanspreken, dus ga een stussen de menigte staan! 
 

of ga op een sport, hockey/voetbal/tennis, zijn sporten die je ( vaak ) samen doet, daar kan je misschien ook vrienden nee worden?! 
 

 

veel groetjes en suc6!

 

Mij_Niet_Gezien 


Heyy @Mij_niet_gezien 

Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om op mijn post te reageren, betekent veel! Super goed advies en heel hulpzaam. Alleen is er misschien een klein probleempje haha. Een paar jaar geleden heb ik helaas noodgedwongen moeten stoppen met school door mentale problemen.  Dus mijn eerste post was misschien ook een beetje tegendraads. Het sporten kan ik me sowieso meer in gaan verdiepen. Heb al langer het gevoel dat het daar wel weer tijd voor werd. Bedankt voor je lieve antwoord<33


Heyy @Mij_niet_gezien 

Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om op mijn post te reageren, betekent veel! Super goed advies en heel hulpzaam. Alleen is er misschien een klein probleempje haha. Een paar jaar geleden heb ik helaas noodgedwongen moeten stoppen met school door mentale problemen.  Dus mijn eerste post was misschien ook een beetje tegendraads. Het sporten kan ik me sowieso meer in gaan verdiepen. Heb al langer het gevoel dat het daar wel weer tijd voor werd. Bedankt voor je lieve antwoord<33

Oh sorry, dat van school hed ik niet gelezen ….. 

geen dank trouwens! 
super goed plan om eens te gaan sporten?! Of miss gwn een keer naar de gym?! 

 

 

 

Mij_Niet_Gezien 


Heyy,

Wat vervelend :((

Misschien heb je iets aan deze site? 
https://join-us.nu


Heyy @Mij_niet_gezien 

Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om op mijn post te reageren, betekent veel! Super goed advies en heel hulpzaam. Alleen is er misschien een klein probleempje haha. Een paar jaar geleden heb ik helaas noodgedwongen moeten stoppen met school door mentale problemen.  Dus mijn eerste post was misschien ook een beetje tegendraads. Het sporten kan ik me sowieso meer in gaan verdiepen. Heb al langer het gevoel dat het daar wel weer tijd voor werd. Bedankt voor je lieve antwoord<33

Oh sorry, dat van school hed ik niet gelezen ….. 

geen dank trouwens! 
super goed plan om eens te gaan sporten?! Of miss gwn een keer naar de gym?! 

​​​​​

Mij_Niet_Gezien 

The gym klinkt opzich wel goed haha. Ik ga me er eens verder in verdiepen. Thank you Thank you<3


Heyy,

Wat vervelend :((

Misschien heb je iets aan deze site? 
https://join-us.nu

Heyy, bedankt voor de tip! Wist zelf nog niet af van deze website. Het ziet er in iedergeval al best veel belovende uit. Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om te reageren hehe:)). Ga hier zeker wat mee doen.


Reageer