geen vrienden

  • 24 January 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Badge

Hallo,

Als je mijn eerste topic hebt gelezen dan weet je dat ik problemen heb met mijn vrienden. Ik heb er nu afstand van gedaan omdat ik altijd buitengesloten werd ik appte toen een vriendin hoe die vond dat het ging maar ze zij eigelijk dat ik een last voor hun ben.  Alleen ik heb nu niemand meer en ben helemaal alleen ik ga ook altijd met lood in mijn schoenen naar school. Ik sta nu bij 2 andere meiden uit de klas maar die hebben ook contact met mijn oude vriendinnen en hun zijn ook echt beste vriendinnen van elkaar dus daar zal ik nooit echt bij horen en de rest van de meiden uit mijn klas mogen mij niet en ik hun ook niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb helemaal niemand meer en ik wil niet de rest van mijn middelbare school alleen zijn want ik moet nog 3.5 jaar naar school. Heeft iemand tips want ik word hier echt heel verdrietig van 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Beste Prive.nl

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reageer