geen vrienden

  • 1 August 2021
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Badge

hoiii, ik heb best wel een tijdje een beste vriendin gehad alleen door omstandigheden heb ik ervoor gekozen om het contact met haar te verbreken omdat ik er echt klaar mee was, maar nu heb ik dus niet echt mensen in mijn omgeving waar ik goed mee kan praten, terwijl ik het nu juist wel heel hard nodig heb. ik zit echt heel erg in de knoop met mezelf en met mijn gevoelens, maar ja ik heb nu dus niemand om het daar goed over te kunnen hebben, daardoor voel ik me dus heel erg alleen

iemand tips om je niet alleen te voelen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey

Veel succes

Vrienden waar je alles tegen kan vertellen maak je natuurlijk niet zomaar. Tips zijn ga met veel mensen om en vind gewoon met wie je het goed kan vinden praat dan wat meer met hun en misschien word het iets misschien ook niet. Niet elke poging word iets, maar uiteindelijk lukt het wel. 
Een nieuwe hobby of sport bij een club kan ook erg helpen. Het is geen vriendengroep, maar toch mensen waar je het vaak goed mee kan vinden.

Wat je fijn zou vinden zijn misschien wel ‘online vrienden’ ik heb er zelf een aantal. Ik ken ze alleen van chatten en niks anders maar toch heb ik goede band met ze en we praten vaker over moeilijke onderwerpen.

Hey!

Ik heb exact het zelfde gehad. Ik ben nu vriendenloos maar dat vind ik oke. Mn leven is rustiger geworden lol. Maar ja het kan soms pijn doen om tegen niemand te praten, ik heb zelf in een spel nieuwe mensen leren kennen waar ik nu goed bevriend mee ben!

Misschien kun je vrienden in je klas maken, of op je sport vereniging! Or op je andere hobbies! Of online! (wel voorzichtig zijn met wie je online vertrouwt!!!!) 

Ik hoop dat dit een beetje geholpen heeft! 

:) 

 

Reputatie 1
Badge

Hai 

Wat jammer dat je nu geen vrienden meer hebt.

Ik heb een paar tips om nieuwe vrienden te maken;

1. Maak gewoon eens een praatje met iemand bijvoorbeeld op school. 

2. Ga op een (sport)club zo leer je nieuwe mensen kennen en maak je misschien nieuwe vrienden.

3. Blijf jezelf! Dan vinden mensen je het leukst.

xx Elise

 

Badge

Ik herken dit echt heel goed ik heb nu ongeveer ook zoiets ik weet niet of dit je zal helpen maar als ik me verdrietig voel over dit soort dingen helpt muziek luisteren mij heel erg.

Reageer