Skip to main content

Hoi allemaal 

idk of iemand dit gaat lezen maa goe

ik heb gwn geen vrienden

Maar met geen bedoel ik ook gwn echt geen 1

ik leg je uit waarom

ik ben totaal niet sociaal eigenlijk ben heel erg slecht in nieuwe vrienden maken

ook woon ik in een dorp maar moet 20 km fietsen naar een school waar alleen maar mensen op zitten waar ik niet eens vrienden mee wil zijn

Maar het probleem is nu de zomervakantie komt zit der aan te komen en ik heb een paar mensen op me snap door yubo enzo en daar zie ik meteen weer allemaal mensen met wel vrienden posten op hun verhaal dat ze lekker aan zwemmen zijn enzo

En ik wil dat ook gewoon heel graag maar zou nie weten hoe 

Ik woon ook nog is in een dorp waar niemand me mag omdat een paar populaire kinderen ongelofelijk slecht over me praten 

dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen nu

iemand misschien tips?

Hey,

ik weet precies hoe je je voelt ik heb zelf ook geen vrienden maar ik ben wel heel sociaal dat is mijn probleem ik heb geen vrienden en dus niemand om mee te praten, en dan zitten er zo populaire kinderen in de klas waar iedereen naar luistert en dan zeggen ze slechte dingen over jou, ik zou ook heel graag vrinden, mensen waarmee ik kan praten en die ik 100% kan vertrouwen, maarja hopelijk domt de dag nog dat wij ook vrienden vinden. 

Heyy

Wij lezen dit zeker!

Ik snap goed dat je dat vervelend vind..

Het is niet aardig van die populaire kinderen om zo negatief tegen / over je te praten.. Probeer daar niet teveel aandacht aan te geven hoe lastig dat misschien ook is. Jij bent goed zoals je bent!

Hoe je aan vrienden kan komen weet ik zelf helaas ook niet goed. Als ik het wondermiddel had tegen eenzaamheid had ik het graag met je gedeeld...  Het is jammer dat het sommige mensen niet zo goed treft. De tip die ik je kan geven is dat je gewoon jezelf moet blijven. Er gaat namelijk echt een moment komen dat je iemand vind waarmee je een klik gaat vinden. Wanneer? Alles op zijn tijd, maar dat er een persoon is die jouw mag weet ik zeker je moet die persoon alleen nog zien te vinden.

Onthoud ook dat je altijd met je ouders kan praten over dat je je zo alleen voelt. Je ouders kunnen je dan steunen en dan kunnen jullie misschien ook wel leuke dingen gaan doen met elkaar. Je ouders zijn natuurlijk niet zoals vrienden, maar je ouders zijn er wel voor jou!

Je zou ook met de kindertelefoon kunnen gaan bellen / chatten. Dit kan iedere dag tussen 11 en 21 uur en is anoniem! Misschien kunnen de mensen je daar ook nog helpen en tips geven.

Groetjes van mij..

Reageer