Vraag

Geen vrienden

  • 23 September 2018
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dus...

Begin 2018 was ik ontzettend depressief en daar ben ik ondertussen wel weer overheen, maar ik heb toch nog wel altijd een gevoel blijven houden en dat is een soort eenzaamheid. Ik zit nu in de 4e en heb eigenlijk helemaal geen vrienden, mijn beste vriendin is verhuisd en heb nu ook eigenlijk niemand meer. Vroeger sprak ik nog vaak af met mensen uit de buurt of van school maar dat is ook echt helemaal weg. Ik mis gewoon iemand in me leven die me af en toe belt hoe het met me gaat, echt iemand die ik kan vertrouwen...

1 reactie

Hey,

Die mensen waar jij vroeger contact mee had, kun je met hen weer contact opnemen? Zie je ze nog op school of in de buurt? Het is best oké om weer die contacten op te bouwen nu het beter met je gaat.

Zijn er geen mensen in je klas die je aardig lijken, waar je ook contact mee kan zoeken?

Zit je op een (sport)club? Vaak kom je daar ook mensen tegen rond jouw leeftijd met ongeveer dezelfde interesses. Daar kunnen ook leuke vriendschappen uit ontstaan.

Niet dat dit hetzelfde is, maar als je met iemand wil praten, kun je natuurlijk altijd met de Kindertelefoon bellen hè!

Gr. Pin

Reageer