Skip to main content

ik heb geen vader wel een bonus vader maar die zie ik nooit en mijn echte vader zie ik ook nooit meer en ik wil gewoon een vader hebben en dat ik daar soms naar toe kan om de paar weken.

hebben jullie misschien tips en hebben jullie ook geen vader meer waar je naar toe kan.

Groetjes Van topscore kind

Hey! Kun je dit met je moeder bespreken? Dat je haar uitlegt hoe je je hier over voelt en dat je heel graag je vader eens wilt zien. Als hij er zelf ook voor open staat zou dat toch moeten kunnen hoop ik. Ik snap heel goed dat je dat wilt en ernaar verlangt.  Zelf heb ik ook geen vader en ken hem zelfs helemaal niet. Mijn moeder kent hem ook niet en weet verder niet wie of wat. Ik ben "ontstaan" op een vakantie en meer weet ik nog niet want ik heb er nog niet verder op door gevraagd. Ik heb het gevoel dat ik mijn moeder pijnlijke dingen vraag als ik er op door ga maar dat weet ik niet eens zeker. Het is mn eigen voorzichtigheid. Ik ben een jongen van 13 en dan wil je toch wel meer weten maar ik heb nog niet door gevraagd.  Hij is ook onbekend dus veel verder kom ik denk ik niet helaas. Misschien ga ik toch eens vragen.  Maarja, dus begrijp ik zeker jouw gevoel en dat je hem wil zien! Misschien kun je een brief maken voor je moeder waarin je heel redelijk uitlegt hoe je je voelt en wat je liefst zou willen? En weet je waar hij is? Kun je zelf contact opnemen met hem? Je kunt ook eens met de Kindertelefoon bellen voor een goed advies hierover. Ik hoop dat het goed komt en ik wens je echt veel succes hiermee! 😘

Liefs, Tover xxx

Hoi, Tover01 ik heb vaak gevraagt of ik naar mijn ( Bonus ) vader toe kan maar hij neemt nog geen eens op of als ik wat stuur naar hem negeert hij dat dus hij wilt echt  geen contact meer. En ik heb hem al 5 jaar niet meer gezien😢.

@Tover01 

thanks voor je tips

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer